Gå til innhold

Hvordan var deres bryllupsdag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte det kunne være moro med en tråd der vi forteller om våres bryllupsdag :) Hva gikk flott, var det noe som ikke ble som dere hadde tenkt?

Jeg kan begynne :)

Dagen før bryllupet - får ikke tak i barnevakten, ringer mange ganger iløpet av dagen.

Bryllupsdagen er her! :)

våknet med knip i magen, og joda.. Kraftig mensen! og det regner voldsomt!

En tidligere nabo av meg kommer og ordner håret fint opp med krøller.

jeg og jenta mi har matchende kjoler og matchende sko :)

Vi drar for å ta bilder - og det regner fortsatt....

Får fremdeles ikke tak i barnevakten..

Fotografen viste seg å være en fiasko (les annen tråd), og håret blir selvfølgelig ødelagt av regnet (selv om det blir litt mer opplett)

Vi fikk litt tid mellom bildetakingen og vielsen, så da dro vi alle hjem til forloveren min som bodde i nærheten av kirken og vi hjalp hverandre å ordne hverandre på håret på nytt :) Så tilbake til kirken.

Kirketjeneren stod på trappen og ropte at jeg måtte komme inn og begynne! Hun var stresset fordi det var enda en vielse etter oss. Jeg så at bilen til foreldrene mine manglet på parkeringsplassen, og ville ikke gå inn før de kom! Kirketjeneren ropte flere ganger. Mamma og pappa kom rett etterpå, og da var det rett inn og rett å begynne, men da var de der :)

Vielsen var utrolig nydelig :) Vi hadde en flott kirke, en artig og moderne prest og ei dame med ei fantastisk stemme, som sang inngang - og utgangssang og to andre musikkinnslag. Tror ikke det var et eneste tørt øye i hele kirken, de fleste fikk gåsehud :) Jenta mi var utrolig flink til å gå opp midtgangen - hun tviholdt den lille blomsterbuketten sin, smilte fra øre til øre når hun gikk sammen med onkelen sin opp midtgangen! Såååå stolt av henne :D

Lokalet var like fint som da jeg var ferdig å pynte det på fredagen :) Fikk mye skryt over hvor fint det var, så det var jo hyggelig :)

Vi hadde treretters middag, kjempegod mat og store porsjoner - og så min egen hjemmelagde dessert :)

Underholdningen vi skulle ha under middagen var skuffende. De har vært ekstremt artige før i andre bryllup, men nå feilet de skikkelig. Så det var en liten nedtur, for jeg hadde gledet meg veldig til de.. Men de som ikke hadde sett de før, syns det var artig.

Var flotte taler fra foreldre og forlovere og vi koste oss :)

Vi hadde ikke tenkt å ha åpen bar, men vi hadde kjøpt inn såpass mye at det gikk bra likevel, så da ble det det.

Brudevalsen klarte vi godt, selv om mannen var veldig nervøs, og jeg holdt på å snuble i kjolen underveis. Jeg og pappa hadde en morsom dans etterpå, som skapte mye liv!

Kakebordet var fantastisk - nydelige kaker og mang mange varianter :)

Etter kakespisingen hadde forloverne laget en video med masse bilder av oss fra oppveksten av og til i dag, det var veldig koselig :)

Så startet musikkguttene våre å synge - en fantastisk duo :) De hadde en utrolig stemme og spilte variert musikk fra 80 tallet til i dag!

Jeg begynte å bli litt bekymret for jenta mi, siden barnevakten ikke kom. Men hun danset og koste seg og syns det var storveis! (jeg, og flere til var edru)

Alle koste seg utover kvelden, stemningen var kjempegod :) Det ble ikke noe fyll og tull. bare kosedrikking, dansing, prating :)

jenta mi holdt ut til nesten kl 01, da sovnet hun, og ble lagt inn på et av bakrommene til foreldrene mine tok henne med seg hjem når alt var ferdig.

så selv om litt ting gikk i kluss, så hadde vi en kjempedag! En fantastisk dag! :)

Jeg og mannen ble gift - vi delte dagen med familiene våre og vennene våre der, og da var dagen perfekt :)

Anonymous poster hash: b7261...da8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

tenkte forresten jeg skulle være modig nok til å legge ut en liten youtube-video fra bryllupet vårt her inne :) På den videoen er det kakekutting, brudevals og min og pappas dans :)

http://www.youtube.com/watch?v=_R6CWf6EVKM

• Liker 2
Gjest Kiara!
Skrevet (endret)

Nei, det orker jeg ikke gjenta gitt. :fnise: jf skravletråden vår.

Men vi hadde det moro også! For all del! Alt gikk akkurat så perfekt-spontant som jeg burde vist på forhånd.

Jeg gjør det aldri igjen. Nå er jeg gift, så ikke søren om jeg skal bli skilt! hehe

:) Gratulerer som frue!

Innlegg endret for identifisering/outing av bruker.

ninuska_, mod

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Skrevet

tenkte forresten jeg skulle være modig nok til å legge ut en liten youtube-video fra bryllupet vårt her inne :) På den videoen er det kakekutting, brudevals og min og pappas dans :)http://www.youtube.com/watch?v=_R6CWf6EVKM Anonymous poster hash: b7261...da8

Så gøy å se. Imponerende å danse så uanstrengt i brudekjole.

Skrevet

Så gøy å se. Imponerende å danse så uanstrengt i brudekjole.

Signerer den. Sprekt å legge ut video - takk for titten! :)

AnonymBruker
Skrevet

takk :)

kjolen hadde egentlig langt slep, men det klarte vi å feste opp på undersiden av kjolen, ved hjelp av hemper! så da viste ikke slepet, og jeg slapp å holde det hele kvelden :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vår dag var perfekt, men så er vi er perfekt par ;) Ingen billige løsninger hos oss, og gjestene var i ekstase. Skal man gifte seg bør man ha penger og se bra ut. Overvektige bruder er udelikat.

Anonymous poster hash: de7f6...e06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vår dag var perfekt, men så er vi er perfekt par ;) Ingen billige løsninger hos oss, og gjestene var i ekstase. Skal man gifte seg bør man ha penger og se bra ut. Overvektige bruder er udelikat.

WTF... Lurer på om gjestene faktisk kan ha kost seg i et bryllup til en så arrogant og usympatisk brud...

Anonymous poster hash: 3151c...793

• Liker 5
Skrevet (endret)

Javel? Håper dette er tull!?

Endret av tinanana
  • Liker 1
Skrevet

tenkte forresten jeg skulle være modig nok til å legge ut en liten youtube-video fra bryllupet vårt her inne :) På den videoen er det kakekutting, brudevals og min og pappas dans :)

http://www.youtube.com/watch?v=_R6CWf6EVKM

Nyyydelig video! Kom noen tårer underveis, takk for titten :)

Skrevet

Jeg sov nesten ikke i det hele tatt dagen før dagen. Og når jeg faktisk sov, så drømte jeg at mamma tvang meg til å svømme til vielsen. Det var egentlig ikke skummel, bare rart siden jeg viste at mamma umulig kunne mene det.

Vi fikk en utrolig flott dag. Sola skinte uten at det ble for varmt, vielsen på Tinghuset var vakker og kort. Bildene som min svoger tok ble nyyydelige. Gjestene koste seg med cava og frukt mens vi ble fotografert.

Etterpå bar det videre til mer cava og jordbær i hagen utenfor hotellet hvor vi hadde festen. Vi valgte å ha tapas, da var vi sikker på at alle fant noe de likte\tålte og kunne spise seg mette. Det var og åpen bar.

Hotellet vi hadde festen på er ett av de jeg liker best: Grand Hotel Terminus. Bordene var elegant pyntet med blomster og små ansiktmasker og oregamifigurer som jeg hadde brettet. De fungerte vist bra som ice-brakers og jeg har bilder av alle gjestene med sånne masker foran ansiktet^_^

Er frekk nok til å legge ved ett lite bilde^_^

IMG_1158_zpsee7d5f79.jpg

• Liker 1
Skrevet

Åå så koselig å lese om dagene til de gorsjellige!

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm, jeg har faktisk en liten anelse om hvem du er! Og om det stemmer, er det igrunn bare synd i deg... Tror ikke du har det så greit jeg.. Men ha en fin dag i dag da:)

Skrevet

Ts, jeg tror jeg har vert i et bryllup i samme lokalene ditt bryllup var ;)

Stilig med røde sko forresten :jepp:

Vi gjorde alt selv, og hadde en liten sammenkomst hjemme etter vielsen på tinghuset. Etter vielsen tok en venninne bilder, så var det hjem for å lage ferdig mat, og dekke bord. Litt senere kom gjestene (vi var 13 stk, inkludert oss selv) Spiste hjemmelaget skogsgryte til middag. Så åpnet vi gaver. Så var det kaker, kaffe og hyggelig samvær. Vi fikk den siste dagen med litt sommer før høsten satt i gang for fullt.

Vi hadde akkurat den dagen vi ville ha. De aller nærmeste, hjemmelaget mat og en uformell sammenkomst hjemme i stua :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dere NØDT til å mate trollet noe så sinnssykt? Går det ikke bare an å overse det sånn at trådene ikke sporer av fullstendig? Jeeez, takk for at dere bidrar til forsøpling av forumet.

Anonymous poster hash: 0438d...1a2

• Liker 2
Skrevet

Flott video, og den artige far-datter dansen :) sprekt gjort av dere begge!

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg sov nesten ikke i det hele tatt dagen før dagen. Og når jeg faktisk sov, så drømte jeg at mamma tvang meg til å svømme til vielsen. Det var egentlig ikke skummel, bare rart siden jeg viste at mamma umulig kunne mene det.

Vi fikk en utrolig flott dag. Sola skinte uten at det ble for varmt, vielsen på Tinghuset var vakker og kort. Bildene som min svoger tok ble nyyydelige. Gjestene koste seg med cava og frukt mens vi ble fotografert.

Etterpå bar det videre til mer cava og jordbær i hagen utenfor hotellet hvor vi hadde festen. Vi valgte å ha tapas, da var vi sikker på at alle fant noe de likte\tålte og kunne spise seg mette. Det var og åpen bar.

Hotellet vi hadde festen på er ett av de jeg liker best: Grand Hotel Terminus. Bordene var elegant pyntet med blomster og små ansiktmasker og oregamifigurer som jeg hadde brettet. De fungerte vist bra som ice-brakers og jeg har bilder av alle gjestene med sånne masker foran ansiktet^_^

Er frekk nok til å legge ved ett lite bilde^_^

Jeg kommer ikke over hvor flott du var på bryllupsdagen din Amens! Det er så gøy å se bilder siden dere har så artige lokasjoner. :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer ikke over hvor flott du var på bryllupsdagen din Amens! Det er så gøy å se bilder siden dere har så artige lokasjoner. :D

Tusen takk Kiara^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...