Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har idag vært litt gal og gått til innkjøp av clinique produkter for tørr kombinert hud. Noen som har noen erfaringer?

Anonymous poster hash: ae6bb...a73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter litt på denne😉

Skrevet

Prøvde den 1-2-3-serien deres. Anbefales ikke iallefall!

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg bruker 1-2-3 serien, og jeg digger den! Helt fantastisk :)

Skrevet

Takk for svar. Du skjønner jeg har hørt mye dårlig, men også mye bra. Har kjøpt en enkel rens for tørr kombinert hud, samt super defence hudkremen og surge ansiktsmaske. Noen formeninger om dette?

Skrevet

Ikke noe bra merke dessverre.

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Takk for svar. Du skjønner jeg har hørt mye dårlig, men også mye bra. Har kjøpt en enkel rens for tørr kombinert hud, samt super defence hudkremen og surge ansiktsmaske. Noen formeninger om dette?

Du må nesten bare teste det ut og se om det funker for deg.

Den som skal ta kviser i den 1-2-3 serien gjør det veldig bra med meg. Jeg tar den på 2 kvelder på rad og så er kvisa borte. Den enkle rensen er vel den jeg har, og den synes jeg også er veldig god :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe bra merke dessverre.

Hvorfor ikke?

Skrevet

Hvorfor ikke?

Altfor sterke produkter for huden, uttørkende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det jeg har hørt. Men dette gjelder vell ikke kremene og maskene? Å så har jeg en mild såpe til ansiktet. Hva tenker du?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har utelukkende positive erfaringer med Clinique. Buker 3 trinns serien for veldig tørr hud, nr 1, og har i tillegg en del av kremene, sminken og solfaktoren. Faktisk det meste av sminken, pluss neglelakkene - som er utrolig fine. Min hud er tørr og atopisk, så jeg kan desverre ikke eksperimentere med mye lengre, men Clinique er allergitestet og parfymefritt, og funker som det skal på MEG ihvertfall :)

Faktisk har jeg brukt det i over et halvt år nå, så ville nok merket hvis det var helt forferdelig.

Jeg føler desverre Clinique ofte får et ufortjent dårlig rykte KUN fordi enkelte bloggere sier det, og det er jo trist. Man skal jo helst bruke noe over lengre tid for å kunne gi en ærlig feedback, og det mistenker jeg sjeldent skjer, men det gjelder jo ikke bare Clinique selvfølelig.

Anonymous poster hash: 25532...0c3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med kviser i 9 år, og er for første gang uten kviser (isotretinoin)..
Har prøvd mange serier, men clinique er et merke huden min generelt liker dårlig... prøvde 123-serien, og det er noe av det værste huden min har vært bort i, av dyre hudpleiemerker.
Kjøpte akkurat cc kremen til clinique, og den hadde samme effekt. gav meg kviser med en gang!

Da jeg hadde mye kviser og uren hud, funket MD formulations veldig bra for meg. Nå når jeg ikke har kviser, men som sagt er veldig utsatt for det. Da fungerer la roche posay veldig bra! :)

Et så dyrt merke som clinique burde hatt bedre produkter!

Anonymous poster hash: 528d7...d2b
Skrevet

Nei, fy! Jeg har også prøvd 1-2-3-serien for kombinert/fet hud, og jeg lover deg, huden min ble sikkert ti ganger verre etterpå. Jeg har hørt at det ofte kan bli verre i starten, for så å bli bra etter en stund, men jeg gikk på produktene i kanskje 2-2,5 mnd, og huden min var både mye fetere enn tidligere(og da var det ILLE), samt at jeg sikkert fikk 20 nye kviser som ikke forsvant før jeg sluttet med dritten.

Som nevnt over her, serien er ekstremt uttørkende. Jeg ville heller ha investert i bedre merker, som Decleor eller MD formulations. Sistnevnte ga meg nesten perfekt hud, noe jeg trodde var uoppnåelig, da jeg hadde prøvd så mange produktserier fra andre merker uten hell.

AnonymBruker
Skrevet

Men om jeg kutter ut tendens, og holder meg til kremen super defence og fuktighetsmasken da?

De må vell til en viss grad holde det de lover? Takk for svar forresten😉

AnonymBruker
Skrevet

Rensen mente jeg😊

Gjest BabyBlue
Skrevet

Verste jeg har vært borti bortsett fra Proactiv. Og det sier sitt! Huden min var oljete, stram og rød og sår på samme tid.

AnonymBruker
Skrevet

Hva brukte du da? Anbefaler du ikke kremene en gang? Eller masken? Moisture surge tror jeg den heter😉

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Verste jeg har vært borti bortsett fra Proactiv. Og det sier sitt! Huden min var oljete, stram og rød og sår på samme tid.

Signerer denne, akkurat samme skjedde med meg (og Proactiv...føtti).

Holder meg til Dermalogica!

AnonymBruker
Skrevet

Bruker tonicen til fet hud som negllakkfjerner , sier sitt...

Anonymous poster hash: d41b2...546

AnonymBruker
Skrevet

Men maskene? Kremene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...