AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Hva bør man gjøre og hva bør man holde seg for god til og gjøre på facebook når man er veldig betatt eller forelsket? Gjerne kom med råd til både gutter og jenter så kan vi se hva alle tenker om emne. Og gjerne et råd for viss personen du er forelsket i vett om det og et råd for di som prøver og få frem at man liker han/henne. Anonymous poster hash: 9be04...54b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Ikke forandre status til "i et forhold" før man er sikker på at forholdet er varig. Ikke spamme ned hverandres vegger med hjerter og kjærlghetserklæringer (virker ganske umodent og som man vil skryte i fht venner, man kunne jo heller sendt privat melding). Anonymous poster hash: 96218...93b 5
frustrert_frue Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Ikke forandre status til "i et forhold" før man er sikker på at forholdet er varig. Ikke spamme ned hverandres vegger med hjerter og kjærlghetserklæringer (virker ganske umodent og som man vil skryte i fht venner, man kunne jo heller sendt privat melding).Anonymous poster hash: 96218...93b Jeg tenker: IKKE skriv noe som helst på veggen før dere har avklart dette med hverandre. Jeg hadde blitt mildt sagt grinete om min flørt/kjæreste hadde postet noe på veggen min. Om jeg vil det skal offentliggjøres at det er noe på gang mellom meg og noen andre, offentliggjør jeg det selv. For min del kan mine barn se veggen min, samt familie og kolleger og det er slett ikke sikkert at jeg vil dele slikt med de på hvilket som helst tidspunkt. 1
PanLi Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 (endret) Tja. Trykke like på profilbildet/ting de publiserer og poke i ny og ne. Ikke for mye. Bare nok til å signalisere at "hei - her er jeg!" Kan også skrive hei i fb-chatten en gang i blant, og avtale møter. Det er hva jeg gjør med mine, og hva mine gjør med meg. All annen kontakt foregår mellom oss, aniskt til ansikt, i det virkelige liv! Først og fremst få til å møtes hvis det er noen du liker, det mener jeg er det viktigste! Kort og ofte i starten synes jeg er best! Forøvrig enig med de over - jeg synes også det er litt i overkant å skrive noe på veggen til den man liker. Det gjør jeg bare hvis noen har bursdag! ..men man kan kommentere i bilder/tråder hvis det er relevant, og ikke personlig - slik man ville gjort til hvem som helst av de andre 100-1000 venner man har på Facebook.... Endret 25. juli 2013 av PanLi
Gjest .-L-. Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Jeg holder meg unna likes og kommentarer på veggen og statements. Skriver alt i chat. Så følger jeg med på humøret til den jeg snakker med slik at jeg vet litt om jeg kan tulle, være kjærlig osv.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Ikke lik og kommenter på massevis av profilbilder som er flere år gamle. Det er kleint. Anonymous poster hash: 7e979...d9b
sabrina111 Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Jeg pleier aldri å like bilder og status. Skriver aldri noe på veggen til han jeg liker. De eneste gangene jeg skriver til vedkommende er via chat og ellers sms. Ikke legg til kompisen hans som du kanskje møtte for første gang i går. Stalk venna hans\profilen hans så mye du vil i hemmelighet. Cluet er å virke interessert men samtidig litt hard to get. Du vil ikke skremme gutten ved å poste youtube videor, like alt han poster etc. Jeg villet også ha blitt skremt hvis en jeg var intr. i gjorde disse tingene. Just play it cool.
Nettinettet Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Jeg gjør akkurat det jeg føler for jeg! Liker jeg noe så liker jeg det, har jeg lyst til å kommentere så kommenterer jeg det. Det gjør jeg med alle jeg har på facebook, ikke noe anderledes hvis jeg er betatt av noen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå