Gjest Unormal Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Mye av grunnen er at jeg har sosial angst. Jeg tør ikke å ta kontakt med menn selv om jeg har vært avstandsforelsket mange ganger. Jeg vil så gjerne ha et liv med mann og barn. Hvordan kan jeg bli mere sosial og få kontakt med menn? Jeg har ingen venner.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 jobber du? har du kontakt med helsevesenet? Anonymous poster hash: fe9d5...7f8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Nettdating? Anonymous poster hash: 1abb4...0a7 3
Gjest ts Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Jeg jobber ikke,men jeg går til dps. Jeg har vært innlagt mange ganger.
Gjest Summers Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Men får du ikke noe hjelp med det sosiale av dps?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 hvor lenge har du gått til dps?hvis du ikke opplever å bli bedre må du bytte behandler Anonymous poster hash: fe9d5...7f8
Gjest ts Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 Jeg får samtaleterapi og prøvde cipralex men det hjalp ikke. Jeg har prøvd nettdating,men det fungerte ikke. Jeg liker en mann som bor i nærheten ,men jeg tør ikke å ta kontakt. Han er helt normal i motsetning til meg.Han er skilt og har en tenåring som snart blir myndig. Han kjenner foreldrene mine fordi foreldrene mine er omgangsvenner med foreldrene hans. Jeg ser han cirka en gang i måneden,men jeg tror han synes at jeg er snål...
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #9 Skrevet 24. juli 2013 Hva med gruppeterapi mot sosialangst? Der møter du andre i samme situasjon, dessuten er det eneste som hjelper mot angst å utsette seg for ubehagelige situasjoner.Anonymous poster hash: 997f2...449 5
Gjest ts Skrevet 24. juli 2013 #10 Skrevet 24. juli 2013 Hvordan snakker jeg med menn jeg liker? Jeg vil ikke virke overivrig.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #11 Skrevet 24. juli 2013 Bor hjemme? Mener du hos deg selv eller hos foreldre?Anonymous poster hash: 4b8d2...9db 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #12 Skrevet 24. juli 2013 Jeg tror veien å gå er å få egen bolig, en jobb du trives noenlunde i, samt et nettverk med noen venner. Da har du et mye bedre utgangspunkt for å treffe en mann. Du kan jo melde deg på ulike kurs i temaer som interesserer deg, frivillig arbeid e.l. for å møte både potensielle venner og kjæreste. Dra på singelreiser eller gruppereiser er en annen måte å møte folk på. Ellers er det nettdating.Anonymous poster hash: 4b8d2...9db 12
Gjest ts Skrevet 24. juli 2013 #13 Skrevet 24. juli 2013 Jeg bor hos foreldrene mine.De er begge snart sytti år gamle. Han jeg er interessert i vet alt om meg. Innleggelsene og at jeg ikke har noen venner. Jeg vil så gjerne gjøre meg litt interessant for han. Foreldrene mine har fortalt om psyken min til foreldrene hans som de er omgangsvenner med. Han er helt normal selv. Han har en vanlig jobb,en snart voksen sønn og han er skilt. Han er pen og har hatt mange damer etter at han skilte seg. Jeg er 40 og han er 51. Kanskje han er for gammel for meg?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2013 #14 Skrevet 24. juli 2013 Jeg tror veien å gå er å få egen bolig, en jobb du trives noenlunde i, samt et nettverk med noen venner. Da har du et mye bedre utgangspunkt for å treffe en mann. Du kan jo melde deg på ulike kurs i temaer som interesserer deg, frivillig arbeid e.l. for å møte både potensielle venner og kjæreste. Dra på singelreiser eller gruppereiser er en annen måte å møte folk på. Ellers er det nettdating.Anonymous poster hash: 4b8d2...9db Er dette realistisk når hun nå er 40?
Gjest ts Skrevet 24. juli 2013 #15 Skrevet 24. juli 2013 Jeg vil helst ha han som jeg liker. Hvordan skal jeg få han til å like meg?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #16 Skrevet 24. juli 2013 jeg tror du har en lang vei å gå før du skal begynne å tenke på mann og barn, tror du må begynne litt i en annen ende. Hvis du har gått til behandling/medisin ikke virker, må du bytte, det kan hende man må prøve en hel haug med medisiner før man finner en som virker og i alvorlige tilfeller må man bare det og ditt tilfelle høres langvarig og alvorlig ut Anonymous poster hash: fe9d5...7f8 16
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #17 Skrevet 24. juli 2013 Jeg vil helst ha han som jeg liker. Hvordan skal jeg få han til å like meg?Jeg tror du må få kontroll på problemene dine først.Anonymous poster hash: 997f2...449 12
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #18 Skrevet 24. juli 2013 Jeg vil helst ha han som jeg liker. Hvordan skal jeg få han til å like meg? Det kommer jo helt an på hva ham liker! Anonymous poster hash: e9faa...050 1
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2013 #19 Skrevet 24. juli 2013 Jeg vil helst ha han som jeg liker. Hvordan skal jeg få han til å like meg? Spør foreldrene dine om de kan invitere han og foreldrene på hagefest med grilling og litt aktiviteter el.l og kom litt nærmere i snakk med han og prøv å finn ut om dere har ting felles (kanskje begge er glade i å gå tur?)
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #20 Skrevet 24. juli 2013 det er ikke akkurat slik det fungerer, at man bare ser seg ut en som man liker og så er det spesielle teknikker som får han til å like deg Anonymous poster hash: fe9d5...7f8 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå