Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17, og er interessert i en på 22. Vi snakket sammen først på facebook(han bor i samme kommune som meg) så var jeg og noen venniner i sverige på camping, så ville han komme dit. Vi drakk og snakket en del, så kysset vi littegrann. Så snakket vi etter det også, og møttes på en strand med andre folk(da fikk vi ikke snakket sammen.)

En uke etter snakket vi om å finne på noe, og da kom jeg til han. Vi snakket om alt mulig i flere timer, og når vi skulle dra kysset vi. En vennine av meg hadde sett at han hadde skrevet en snap til en kompis av han, der det stod" klar for å bestige en ny hore" før jeg hadde kommet. Dette spurte jeg han om dagen etter, og da sa han det var tull, og at de alltid tullet om sånt. Senere på dagen kom jeg igjen, og vi satt å snakket lenge. Så begynte vi å kysse, og det ble til sex. Vi hadde det veldig koselig etterpå også, og snakket lenge, så dro jeg.

Vi har snakket litt på meldinger etter det, men det virker ikke som han er så intr i å ha en ordentlig samtale på meldinger eller snap(blir bare til mest skjer ogsånn), men han er veldig pratsom når jeg er hos han. Noe jeg syntes er litt vanskelig, siden jeg syntes det er koselig å snakke om ting på meldinger også.

Han har ligget med litt over 40stk, noe som gjør meg bekymra, siden jeg har hatt det med mindre.

Når vi møttes på campingen var jeg ganske full, så jeg sa at jeg ikke var ute etter onenightstands, men et ordentlig forhold. Han var ikke full, så han burde huske det.

Tror dere han er interessert? Bør jeg spørre han om det? vil ikke like han mer hvis han plutselig kutter meg ut.

Takk for svar på forhånd!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ute etter det han fikk - et knull.

Anonymous poster hash: bf70e...d11
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt, du fikk en bortforklaring på den snappen hvor han kaller deg en hore. Også går du hen og ligger med han?? ER_DET_MULIG?

Anonymous poster hash: f6c07...12f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...