Gå til innhold

kan dere svare?

Anbefalte innlegg

Gjest Shakypants
Skrevet

Hallo :)

Bare lurer litt på noen ting som kanskje dere kloke damer kan hjelpe meg litt med...

Når etter et nystartet forhold kan man tenke på å presentere ny kjæreste for barna?

Når kan man eventuelt gjøre dt "offisielt" for familie og venner etter separasjon?

Hvordan er det å være stemor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hallo :)

Bare lurer litt på noen ting som kanskje dere kloke damer kan hjelpe meg litt med...

Når etter et nystartet forhold kan man tenke på å presentere ny kjæreste for barna?

Når kan man eventuelt gjøre dt "offisielt" for familie og venner etter separasjon?

Hvordan er det å være stemor?

Mange mener at man bør vente minst ca 3 år etter samlivsbruddet før man presenterer en ny kjæreste for barna.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville ha ventet mange måneder før jeg presenterte en kjæreste før ungene mine. Her tok det et halvt år før de fikk vite at jeg hadde en kjæreste og enda noen måneder før de traff ham.

Skrevet

Jeg ville ventet et par år.. Et samlivsbrudd går meget hardt utover barn.

Jeg selv ble introdusert for faren min sin nye dame kun en måned etter bruddet med moren min og det slet jeg mye med i mange år. Moren min ventet i tre år før hun introduserte meg for typen sin, og det føltes mer riktig, sett fra et barns øyne hvertfall. Jeg var da 12 år når jeg møtte han første gang.

AnonymBruker
Skrevet

Mange mener at man bør vente minst ca 3 år etter samlivsbruddet før man presenterer en ny kjæreste for barna.

Hvorfor tre år egentlig?

Anonymous poster hash: 8ac0d...1b9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...