AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Har en dvergpinscher på fem år som har vært dårlig i magen i en uke nå.. Hu har bæsjet bare annenhver dag og det er høyst unormalt til å være henne. Hun bæsjer vanligvis to-tre ganger om dagen. Hun er ellers i fin form, spiser som normalt (det er det som skremmer meg, for hun spiser mye, men ingenting kommer ut..), drikker som normalt og er i generell god form. Kan det eventuelt være varmen? Har dog aldri opplevd problemer med fordøyelsen hennes pga varme tidligere.. Anonymous poster hash: c4119...5f2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Jeg har alltid Zoolac liggende, det er som Idoform for hunder i pastaform. Altså masse gode tarmbakterier. Den kjøpes hos veterinær, u resept. Ellers vet jeg om noen som bruker Biola, ved forstoppelse ville jeg nok prøvd ekstra olje som beskrevet over :-)Anonymous poster hash: 3ab48...0ed
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Du kan prøve Zoolac eller Biola/kulturmelk. Anonymous poster hash: 08893...bcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå