AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Jeg har nå vært i forhold i et drøyt år, som jeg ikke vet om er helt som det burde være. I begynnelsen virket alt bra, helt til jeg begynte å møte vennene hans på fester han tok meg med på. Der fikk jeg høre av flere av hans nærmeste venner at han ikke var bra for meg, at han hadde vært utro mot alle eksene sine, at han har rykte på seg for å være player osv. Jeg tok opp dette med han, og da sa han at dette var sant men alt forandret seg når han møtte meg. Jeg valgte å tro på han, helt til jeg en dag snoket på mobilen hans, ca. et halvt år etter a tvennene hans hadde fortalt meg dette. Det fant jeg en samtale hvor han snakket med en tidligere "fuckfriend" om hvor mye han savnet sexen med henne, og hvor deilig det var. Jeg tok opp dette med han igjen, og han klarte å redde seg ut denne gangen også. Helt til jeg et par måneder senere leste meldingene hans igjen (jeg VET at dette er urimelig gjort av meg) og jeg fant samtaler med 5-6 jenter hvor han flørtet åpenlyst med dem, sa at han savnet tiden med dem (seksuelt). På den ene samtalen virket det rett og slett som at han hadde vært utro mot meg. Jeg får ikke lov å ha kontakt med gutter overhode, og får bare lov å møte venninnene mine imens han er med. Får ikke en gang lov og ha fetteren min på besøk! Han kontrollerer meg, imens han gjør som han selv vil. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: b2048...31c Anonymous poster hash: b2048...31c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Han der skal du komme deg bort fra, selvfølgelig. Det høres jo ikke bra ut på en flekk: Han kontrollerer deg urimelig, mens han selv går langt over streken når det gjelder flørting med andre. Og selv vennene hans sier han er en utro tosk! Anonymous poster hash: cf304...2e9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Dump han vel. At han er så kontrollerende kan tyde på psykopati. Du vil ikke være i samme hus som en psykopat noe lenge, tro meg. X-en til moren min var en psykopat; han jaget meg med øks gjennom huset, og jeg måtte hoppe ut av vinduet i 2-etsje i pysjen. DUMP HAM! Anonymous poster hash: da311...29b 1
Purple Basil Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Du vurderer vel ikke å bli i dette forholdet? 3
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Jeg har nå vært i forhold i et drøyt år, som jeg ikke vet om er helt som det burde være. I begynnelsen virket alt bra, helt til jeg begynte å møte vennene hans på fester han tok meg med på. Der fikk jeg høre av flere av hans nærmeste venner at han ikke var bra for meg, at han hadde vært utro mot alle eksene sine, at han har rykte på seg for å være player osv. Jeg tok opp dette med han, og da sa han at dette var sant men alt forandret seg når han møtte meg. Jeg valgte å tro på han, helt til jeg en dag snoket på mobilen hans, ca. et halvt år etter a tvennene hans hadde fortalt meg dette. Det fant jeg en samtale hvor han snakket med en tidligere "fuckfriend" om hvor mye han savnet sexen med henne, og hvor deilig det var. Jeg tok opp dette med han igjen, og han klarte å redde seg ut denne gangen også. Helt til jeg et par måneder senere leste meldingene hans igjen (jeg VET at dette er urimelig gjort av meg) og jeg fant samtaler med 5-6 jenter hvor han flørtet åpenlyst med dem, sa at han savnet tiden med dem (seksuelt). På den ene samtalen virket det rett og slett som at han hadde vært utro mot meg. Jeg får ikke lov å ha kontakt med gutter overhode, og får bare lov å møte venninnene mine imens han er med. Får ikke en gang lov og ha fetteren min på besøk! Han kontrollerer meg, imens han gjør som han selv vil. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: b2048...31c Anonymous poster hash: b2048...31c Folk forandrer seg sjelden, og du har selv sett sms-er som tyder på at han ikke har forandret seg. Jeg ville ikke hatt denne mannen. Hva er bra med han, synes du?
froken23 Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 du kan ikke være med en fyr som kontrollerer deg på den måten.. Og det med at han flørter med andre jenter mens dere er sammen er latterlig. kom deg bort fra han! Du fortjener bedre. Hvis han virkelig hadde ville hatt deg så hadde han ikke gjort alt det dritet han har gjort.
bebisss Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 Han høres akkuratt ut som eksen min! Kanskje samme fyr? Han tok mobilen min hver gang den pep eller ringte og leste alle meldinger og krevde facebook passordet mitt for å snoke, jeg fikk aldri bilen til å kjøre noe sted, men han selv flørtet med damer og var alltid ute på dank på dagtid og nattestid.. Det gikk dårlig, og jeg slo opp.. 2
Gjest Heartbeat Skrevet 24. juli 2013 #9 Skrevet 24. juli 2013 På seg selv kjenner man andre.. Sjalusi og kontrollbehov kommer gjerne av de som selv er tilbøyelig til å være utro
Gjest tonjebs Skrevet 24. juli 2013 #10 Skrevet 24. juli 2013 (endret) Folk forandrer seg sjelden, og du har selv sett sms-er som tyder på at han ikke har forandret seg. Jeg ville ikke hatt denne mannen. Hva er bra med han, synes du? Endret 24. juli 2013 av tonjebs
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2013 #11 Skrevet 24. juli 2013 Det som gjør det vanskelig å bare gjøre det slutt med han, er at når det er bare oss to sammen så er det meste bra. Han gir meg masse kjærlighet når det bare er oss, og jeg sliter mye psykisk med anoreksi og depresjoner, noe som han takler og hjelper meg med veldig bra og mye.. Det er akkurat som at han har to sider, en som er en drittsekk og player, og en som er en perfekt, omtenksom kjæreste.. Sjarmør og tyrann? Les gjennom svarene fra dine medsøstre i tråden her en gang til, da de har skrevet meget kloke ord og gitt deg råd.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2013 #12 Skrevet 24. juli 2013 Det som gjør det vanskelig å bare gjøre det slutt med han, er at når det er bare oss to sammen så er det meste bra. Han gir meg masse kjærlighet når det bare er oss, og jeg sliter mye psykisk med anoreksi og depresjoner, noe som han takler og hjelper meg med veldig bra og mye.. Det er akkurat som at han har to sider, en som er en drittsekk og player, og en som er en perfekt, omtenksom kjæreste.. Det er sjanse for at dette "snille" er kun skuespill, og noe han gjør for å holde på deg og for å forvirre deg. Har du lest boken Sjarmør og tyrann? Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #13 Skrevet 24. juli 2013 Det er sjanse for at dette "snille" er kun skuespill, og noe han gjør for å holde på deg og for å forvirre deg. Har du lest boken Sjarmør og tyrann? Anbefales! Det er akkurat det jeg har tenkt også, at det "snille" bare er falskt. Har lest litt om den på nettet nå, og tror jeg skal sjekke den ut Anonymous poster hash: b2048...31c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #14 Skrevet 24. juli 2013 Han høres ut som en vandrende smittebombe - og totalt følelseskald når det kommer til deg. Han vil nok fortsette å være utro og ha sex med mange. Kom deg unna, du.Anonymous poster hash: ef01e...1ff 1
Gjest rkeopta Gaskin Skrevet 24. juli 2013 #15 Skrevet 24. juli 2013 Han har funnet dine svake sider - depresjon og anoreksi. Og bruker dem for alt de er verd for å kontrollere deg. Dessverre. Få hjelp fra profesjonelle, og finn deg en mann når du vet at du står på egne bein følelsesmessig sett. Klemmer til deg og lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2013 #16 Skrevet 24. juli 2013 Det er akkurat det jeg har tenkt også, at det "snille" bare er falskt. Har lest litt om den på nettet nå, og tror jeg skal sjekke den ut Anonymous poster hash: b2048...31c Takk! Jeg er glad på dine vegne for at du ønsker å lese om dette og sette deg inn i det. Jeg skulle ønske at flere leste sjarmør og tyrann, fordi det som står i boken er viktig kunnskap å ha med seg. Kanskje også en fin venninnegave å gi, som kan spare mange for mye lidelse ved at de avslører disse folkene fortere, og kommer seg vekk fra dem.
Gjest LonelyAngel Skrevet 24. juli 2013 #17 Skrevet 24. juli 2013 Jeg tenker at han er så kontrollerende og sjalu fordi han vet hvor lett det er å være utro. Så jeg tenker at han fortsatt er det, eller har vært det. På seg selv kjenner man andre.
Steinar40 Skrevet 25. juli 2013 #18 Skrevet 25. juli 2013 Kan ikke se noen god grunn til at TS bør bli værende i dette forholdet.
Karenina Skrevet 25. juli 2013 #19 Skrevet 25. juli 2013 Det er sjanse for at dette "snille" er kun skuespill, og noe han gjør for å holde på deg og for å forvirre deg. Har du lest boken Sjarmør og tyrann? Anbefales! Jobber du for Alv Dahl eller? Har sett utallige reklamer for denne boken her inne nå. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #20 Skrevet 25. juli 2013 TS: Du VET hva du må gjøre. Ikke kast bort mer tid på denne idioten!Anonymous poster hash: f0503...877
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå