Spent... Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Hei, Driver å planlegger en bryllupsfest, og har svært mange ideer i hodet. Ikke vært i så mange bryllup, men ønsker at gjestene skal sitte igjen med en følelse av at vår fest var unikt og fint. Hva husker der best av detaljer, dekor, etc. fra andres bryllup? Takk
Petalouda Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Det fineste jeg har opplevd er fra vår egen dag. Vi valgte å gjøre en spesiell entrè da vi kom til festlokalet etter fotograferingen: Vi snek oss inn bakveien, gikk opp på scenen og fremførte en sang. Det var veldig moro å stå der og synge kjærlighetsduett med min nybakte ektemann, en sang som beskriver oss veldig, og ingen visste om det på forhånd. Lyset var dempet. det var stearinlys på bordene, alle gjestene hadde champagneglass i hendene ... vi stod på scenen og sang bak teppet først, og da vi kom til det første refrenget ble teppet dratt til side og folk oppdaget at det var vi som sang. Det var kjempestort, kjempefint og har så definitivt blitt en snakkis i ettetid 1
CathFoto Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Jeg husker maten og stemningen, veldig sjelden dekoren.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Det fineste jeg har opplevd er fra vår egen dag. Vi valgte å gjøre en spesiell entrè da vi kom til festlokalet etter fotograferingen: Vi snek oss inn bakveien, gikk opp på scenen og fremførte en sang. Det var veldig moro å stå der og synge kjærlighetsduett med min nybakte ektemann, en sang som beskriver oss veldig, og ingen visste om det på forhånd. Lyset var dempet. det var stearinlys på bordene, alle gjestene hadde champagneglass i hendene ... vi stod på scenen og sang bak teppet først, og da vi kom til det første refrenget ble teppet dratt til side og folk oppdaget at det var vi som sang. Det var kjempestort, kjempefint og har så definitivt blitt en snakkis i ettetid Awkward.Anonymous poster hash: 51ff9...5c6 10
sofie777 Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Denne tråden finnes allerede og blir dyttet i dette øyeblikk!
Petalouda Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Awkward.Anonymous poster hash: 51ff9...5c6 fordi .. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå