navnet Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Jeg er et hundemenneske som passer naboen sine katter i 4dager. Da titter jeg innom 2 ganger om dagen, vasker doen å gir ny mat. Hadde dette vært hunder hadde jeg tatt de med på god tur, lekt masse å gjort hverdagen til en fest. Men når jeg kommer inn i leiligheten så kommer begge kattene løpende, sier hei å stikker igjen, får jo dårlig samvittighet for at de er alene, men de vil jo ikke leke, den ene liker å bli børstet så jeg børster den typ 10-15 minutt hver gang, den andre sitter å skuler på meg å jeg får ikke ta på den.. Så spørsmålet mitt er, hva synes katter er kult å holde på med? Hvordan kan jeg aktivisere de, og gjøre dagen gøy for de? De er forresten innekatter å voksne begge to.
Minya Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Trådsnelle på hyssing eller en pappbit knyttet i enden på en hyssing er som regel en vinner. Eller en fjær festet til en pinne. Katter synes ofte det er moro så lenge ting rører på seg, så en liten ball eller noe kan også være supergøy. Med mindre kattene ligner på gamlekatta vår, for hun dytter halvhjertet til alle slags leker og ser dumt på dem etterpå. Minstepus må ha noen hundegener i seg for han leker med en ball og kommer plutselig bort til deg og legger den fra seg. Kaster du den avgårde, henter han den igjen. Og sånn kan han holde på i en times tid før han går lei. Praktisk å leke fetch med katta fra sofaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå