Gå til innhold

Hvem ville dere vært

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

dette ligner på et aent innleg som jeg la men det er ikke det samme

hvist dere kunne vært en historisk person hvem ville det vært ?

altså dere kunne levd livet til hun eller han og opplevd alt det den personen opplevde....

jeg ville vært. Marco Polo ( 1254-1324 )

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Hm, det var vanskelig. Kanskje Eva :wink:

Skrevet

Elisabeth I muligens... eller Livingston ... eller Nansen kanskje (selv om jeg ikke liker vinter...)

Skrevet

Ikke Elizabeth 1 ihvertfall; Jomfrudronningen... Nei, det blir for kjedelig...

Litt mer action kanskje..... Kleopatra

Gjest King James
Skrevet

man kan da ha mye action selvom man er jomfru

Elisabeth 1 hadde sikkert nok action

nå fikk hun jomfrudommen tilbake av kirken..så hvem hvet kanskje hun egentlig ikke hvar jomfru?

Skrevet

Sitting Bull hadde et veldig interessant liv, jeg ville valgt ham!

Skrevet

jeg ville vært en prinsesse Diana hvis jeg kunne tatt rotta på alle eklingene i det engelske kongehuset som gjorde henne vondt !!! :evil:

Gjest King James
Skrevet

du kunne ikke tat hevn vist du hadde vært diana..du ville levd akurat som henne og død i paris i den tunnelen.

Skrevet

Jeg skal være så utrolig kjedelig og si at jeg ikke ville vært noen av dem. Jeg er så fornøyd med å være meg selv jeg....! Neida, det kunne sikkert vært spennende å oppleve slike ting en del berømte historiske mennesker, men kan ikke plukke ut noen og si at jeg ville vært eller gjort som den personen.

I følge en viss eks-psykolog på tvnorge, så har jeg kanskje til og med levd før, så kanskje hjernen min skjuler noen hemmeligheter som at jeg er reinkarnasjonen av Napoleon eller Elvis eller kanskje Jeanne d'Arc? :ler:

Skrevet
du kunne ikke tat hevn vist du hadde vært diana..du ville levd akurat som henne og død i paris i den tunnelen.

Før det den fatale kjøreturen da vel. Kanskje ikke vært død heller...!!

Gjest Anonymous
Skrevet

uansett så kunne du ikke tat hevn for du ville uansett levd som henne.

Gjest Anonymous
Skrevet

nei egentlig ikke...men nå er ikke gud en person men en ÅND

Skrevet
dette ligner på et aent innleg som jeg la men det er ikke det samme

hvist dere kunne vært  en historisk person hvem ville det vært ?

altså dere kunne levd livet til hun eller han og opplevd alt det den personen opplevde....

jeg ville vært.  Marco Polo ( 1254-1324 )

Jeg tror 'livet' er en kontinuerlig prosess, som verken begynnte - eller ender med dette. Definisjonen av 'konklusjon' danner forståelse av *endelse, hvor 'definisjonen' er vår forståelse av en *begynnelse. Jeg er mer opptatt av det jeg måtte bli, og ville ønske å kunne være uten å skape onde for selvet eller andre.

Skrevet

Jeg ville ha vært jomfru Maria så kunne jeg ridd på esel høygravid å kysset josef :-)

Jeg kunne fått jesus å blitt berømt :P

Åså kunnet alle menneskene diskutert om det var sant eller ikke og om de trudde på det i aaaaaaaaaalle år :P

Gjest King James
Skrevet

CalvinCalvin...det hvar et hypotetisk spørsmål jeg spurte ikke om hva du trode livet hvar.

Gjest King James
Skrevet

var mente jeg...hva livet er passer bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...