AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Jeg vet jo ikke om jeg ville forelsket meg i han igjen, men på en annen side ville det vært så fint for vårt barn. Han kan uansett ikke gå i fra henne på lovnad fra meg, for det kan jeg ikke gi han. Er heller ikke interessert i å forelske meg i han før han evt er ledig, så den døra tillater jeg meg ikke å åpne. Men.... tror vi kunne fått det fint nå. Vi var så unge den gang.... Han er mitt livs kjærlighet. Anonymous poster hash: 59219...6a8
Gjest Miranda2011 Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Prøv om du kan sette deg i hans kones sted, der har du vel svaret på hva du bør gjøre.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Heldige mannen som kan velge og vrake. Dumme kvinner som lar seg utnytte. Anonymous poster hash: 14d6a...1e5
Gjest Match Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Fakta: - Du kan ikke vite om du vil prøve på nytt før dere faktisk prøver på nytt. - Han forlater ikke kona si før han vet at dere skal prøve på nytt. Her er det han som skal ta et valg først. Han må enten gå fra kona si og ta sjansen med deg, eller kutte ut kontakten med deg og fortsette med kona si uten deg. Du skal ikke ta noen avgjørelser før denne mannen eventuelt er singel. Og da bør du holde eventuell dating unna barnet deres til ting er sikkert. For hans kone sin del så håper jeg at han tar et valg fort. Med mindre han gjør dette, så burde du kutte han ut. Du kan fort bli "den andre kvinnen" her.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Jeg blir ikke noen "andre kvinne", det er helt sikkert. Hvis vi ender opp sammen igjen er det en del ting som har skjedd i forkant av det. At han velger å gå ifra sin kone fordi han ikke er lykkelig, ikke fordi han har meg. At jeg blir forelsket i han etter en periode som starter etter han har gått fra sin kone. Men jeg vet ikke om jeg skal la dette fare, eller om jeg skal legge dette fram for han. Legger jeg det fram, åpner jeg for muligheten at jeg kunne tatt han tilbake. Velger han å ta sjangsen, ødelegger det selvfølgelig ekteskapet dems. Men på en annen side igjen, er det vel ganske ødelagt allerede i og med at han har kommet til meg og bedt meg ta han tilbake. Anonymous poster hash: 59219...6a8
Gjest Match Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Jeg blir ikke noen "andre kvinne", det er helt sikkert. Hvis vi ender opp sammen igjen er det en del ting som har skjedd i forkant av det. At han velger å gå ifra sin kone fordi han ikke er lykkelig, ikke fordi han har meg. At jeg blir forelsket i han etter en periode som starter etter han har gått fra sin kone. Men jeg vet ikke om jeg skal la dette fare, eller om jeg skal legge dette fram for han. Legger jeg det fram, åpner jeg for muligheten at jeg kunne tatt han tilbake. Velger han å ta sjangsen, ødelegger det selvfølgelig ekteskapet dems. Men på en annen side igjen, er det vel ganske ødelagt allerede i og med at han har kommet til meg og bedt meg ta han tilbake. Anonymous poster hash: 59219...6a8 Ta tiden til hjelp og kjenn etter om du vil ha han. Har du tenkt på han, har du savnet han, har du vurdert ting før han kontaktet deg med dette nå? Du skrev i HI at han er ditt livs kjærlighet. Er det noe du har ment hele veien eller noe du har innsett når han kom tilbake nå? Hvis du ser bort fra at dere har et barn sammen (vet hvordan dette høres ut); vil du fortsatt prøve? Hvis du ikke kan svare ja eller nei på disse og flere spørsmål, så burde du ikke ta affære. Hvis du oppriktig mener at han er den såkalte rette for deg så kan du legge frem saken for han. Forklar han klart og tydelig at du ikke garanterer noe og at ingenting skjer før han er singel. Og ja, han er ikke så investert i ekteskapet hvis han vil ha deg.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 Jeg har alltid visst at han er mitt livs kjærlighet. Men jeg har jo også lagt han bak meg og gått videre. Anonymous poster hash: 59219...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå