AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Vil bare ha noen synspunkter her.. Jeg og kjæresten bor sammen og har et lite barn. Han jobber natt hver helg og hverdager velger han tidene selv, men velger som oftest å jobbe ettermiddag/kveld. Dvs vi ser hverandre ikke så mye iogmed at jeg jobber dag. De gangene vi har tid sammen så velger han ofte å være med vennene sine, " skal bare ut å ordne noe" eller så spiller han poker. Dersom han spiller poker, blir han borte hele kvelden og natta og konmer ikke hjem før 7/8 på morningen noe som resulterer i at han sover halve dagen og jeg blir stående med ansvaret for ungen alene.. I tillegg kan han spille bort flere tusen kroner som vi absolutt IKKE har råd til. Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av dette.. Føler meg så alene og blir også bekymret når han ikke kommer hjem på natta. Han kan si han kommer snart og kommer mange timer senere.. Jeg unner han selvfølgelig å ha alenetid, men synes det er unødvendig å komme hjem tidlig på morgenen når vi har en baby som står opp tidlig.. I tillegg har ikke jeg noe særlig egentid uten barn så synes det nesten er litt urettferdig at han bare kan stikke av og gjøre som han vil.. Er jeg urimelig? Han ser i hvertfall ikke grunnen til at jeg blir skuffet og lei meg..Anonymous poster hash: cd4df...794
LittDiva Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Virker ju som han ikke er interessert i hverken deg eller barnet. Jeg hadde ikke giddet .
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Han er veldig flink med barnet når han er hjemme altså.. Men føler ikke han viser meg noe respekt når han gang på gang gjør det samme og later som alt er bra.. Jeg har har litt vanskeligheter med å ha tillit da han har gjort mye rart fra begynnelsen av som er uvant for meg.. Som feks denne natt forsvinningen, telefon som han sletter alt og snur opp ned for at jg ikke skal se blant annet.. Har tatt opp dette flere ganger,men han virker ikke villig til å prøve å vinne litt tillit.. " han bare er sånn"...Anonymous poster hash: cd4df...794
Steinar40 Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Så lenge TS finner seg i det så kommer han til å fortsette på samme måten.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Ts her.. Var meg over her også.. Det går jo en grense for hva jeg tolererer.. Men jeg er kanskje ikke den som skriker høyest når jeg blir sint. Jeg sier mitt og dersom det ikke bedrer seg, bygger det seg opp og tilslutt gidder jeg bare ikke mer.. Burde vel bli flinkere på kommunisere. Anonymous poster hash: cd4df...794
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 At han gjemmer tlf for deg og snur seg vekk så du ikke skal se er for meg et sterkt tegn på at han skjuler noe. Jeg har vært der selv og fant tilslutt ut at typen var utro. Han skjulte alltid laptopskjermen for meg. Satt alltid slik at jeg ikke kunne se. Klappet lokket ned dersom jeg kom nærme. Osv. En kveld han hadde dratt på jobb og glemt å logget seg av klarte jeg ikke dy meg. Fant eksplisitte bilder av andre damer i Mottatte filer-mappen. Vi hadde da vært sammen i nesten 3 år. Når jeg konfornterte han ble han utrolig sint og nektet selvsagt, men jeg visste bedre. Uansett er å motta nakenbilder av andre damer et overtramp for meg. Siste mndene hadde han oppført seg rart og vi hadde nesten ikke hatt sex. Han ville ikke. Han jobbet også natt og var borte mye på jobb. Ønsker deg lykke til TS! Anonymous poster hash: 37fde...60a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 Takk for svar. Jeg og mener at det virker som han skjuler noe. Er umulig for meg å sjekke uansett da han sletter alt på data og mobil og har den med seg overalt.. Har aldri hatt behov for å sjekke sånt tidligere, men nå begynner jg virkelig å lure. Han mener selv det bare er en vane han har og at han ikke skjuler noe.. Men da tenker jg at han kan jo hvertfall være villig til å la vær å slette mld og la vær å gjemme tlf fra meg.. Anonymous poster hash: cd4df...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå