Gjest Funky Punk Skrevet 24. juli 2013 #1 Del Skrevet 24. juli 2013 Det står at dette er en sjelden lidelse. Hva vil det si? Hvor mange i Norge har denne diagnosen? Legen min ga meg diagnosen PCOS. Jeg har hatt en del cyster i eggstokkene, men sist gang jeg var hos gynekolog så sa han at alt ser normalt ut. Jeg har alle symptomene som er listet opp på Cushing syndrom og lurer derfor på om det kan være det jeg har. Vet ikke helt om jeg orker å ta det opp med legen om hun, nok en gang, bare avfeier det. Sliter med veldig mye og føler at hun begynner å bli lei av at jeg hele tiden kommer med mine plager Så derfor lurer jeg på hvor reellt det er at jeg kanskje har dette syndromet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. juli 2013 #2 Del Skrevet 24. juli 2013 Få deg ny lege. Skal ikke være vanskelig å ta opp ting. Evt benytt deg av privatklinikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 24. juli 2013 #3 Del Skrevet 24. juli 2013 Er ikke så mange leger her og hun er den beste av dem...iallefall ikke den verste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Del Skrevet 24. juli 2013 Skjønner ikke helt at legen din mener du har PCOS når du sier du har alle symptomer på Cushing. Det eneste de har til felles er at man legger på seg rundt magen og økt hårvekst. Håper det er en gynekolog som mener du har PCOS, for en allmennlege har ikke kunnskaper nok for å sette den diagnosen. Hvis du mener du har Cushing og ikke blir tatt på alvor og det ikke er flere/bedre leger å velge imellom så bestill en time til en privat lege, gjerne Volvat/Aleris el. Det er bedre å reise litt og betale litt mer for å få en skikkelig utredning når fastlegen er uprofesjonell. Anonymous poster hash: 3eba8...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #5 Del Skrevet 24. juli 2013 Det er enkelt å teste for Cusings. Spyttprøve morgen og kveld, samt noen bodprøver. Har selv bedt legen om rekvisisjon til å sjekke dette, da jeg og har symtomene aom er listet opp. Milde symptomer kan også skyldes stress har jeg funnet ut. Det ligger en tråd her om dette på KG om du søker på Cushing's syndtrom (ordrett).Anonymous poster hash: 5b3e0...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2013 #6 Del Skrevet 24. juli 2013 Det er enkelt å teste for Cusings. Spyttprøve morgen og kveld, samt noen bodprøver. Har selv bedt legen om rekvisisjon til å sjekke dette, da jeg og har symtomene aom er listet opp. Milde symptomer kan også skyldes stress har jeg funnet ut. Det ligger en tråd her om dette på KG om du søker på Cushing's syndtrom (ordrett).Anonymous poster hash: 5b3e0...aad Hei! Jeg er også interessert i å lese mer om dette, men jeg finner ingen tråder på kg når jeg søker på: cushing's syndrom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #7 Del Skrevet 24. juli 2013 Hei! Jeg er også interessert i å lese mer om dette, men jeg finner ingen tråder på kg når jeg søker på: cushing's syndrom Her er de:http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=756546&page=1&#entry12957733http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=749844&page=1&#entry12811913Anonymous poster hash: 5b3e0...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2013 #8 Del Skrevet 24. juli 2013 Her er de:http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=756546&page=1&#entry12957733http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=749844&page=1&#entry12811913Anonymous poster hash: 5b3e0...aad Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 24. juli 2013 #9 Del Skrevet 24. juli 2013 Takk for linkene Skal kvinne meg opp og be om å få tatt prøvene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #10 Del Skrevet 24. juli 2013 Bare hyggelig! Er under utredning selv. Tror det kommer av stress hos meg. Men veldig greit å vite...Anonymous poster hash: 5b3e0...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå