Gå til innhold

Småplager

Fremhevede innlegg

Gjest Seleena
Skrevet

No i det siste har eg vore plaga med "oppblåst" mage. Eg føler meg og uggen og "konstant" mett (full i magen).

Kva kan dette vere? Eg har og litt vondt i eine eggstokken men er usikker på om dette har ein samangeng.

:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når tid var du sist hos legen din for en "total-sjekk" da?! Hvis det er en stund siden ville jeg anbefalt å fått tatt deg en time snarlig. Ikke for å skremme deg dette, men for å utelukke at det er det ene...eller det andre :)

Skrevet

kanskje du har har en vannsyste på eggstokkene som har sprukket...Jeg har opplevd det å da ble jeg oppblåst i magen å fikk en metthetsfølelse å litt kvalm.Men lurt å skjekke det hos legen ja!

Skrevet

Kan også være vannansamlinger i kroppen..

Gjest Seleena
Skrevet
Kan du være gravid?

Men er det slik at oss jenter er gravide kvar gong vi har vondt i magen? Utelukkar ingenting, men føler at når folk her inne har magetrøbbel eller slikt så får dei svar: Du er sikkert gravid..

:cry: Håpar ikkje det.

Takk for svar alle saman! Eg skal ta meg ein tur til lege :)

Gjest Cuddly
Skrevet

Vel, hadde vel ikke foreslått det hvis det ikke hadde vært for den eggstokken, noe som jo ikke er vanlig magevonde :wink:

Har venninner som hadde sine første symptomer slik som du beskriver det - men for all del; glem at jeg sa noe...

Skrevet

Er det ikke bare typiske symptomer på treg mage da? Forstoppelse?

Skrevet
No i det siste har eg vore plaga med "oppblåst" mage. Eg føler meg og uggen og "konstant" mett (full i magen).

Kva kan dette vere? Eg har og litt vondt i eine eggstokken men er usikker på om dette har ein samangeng.

:-(

Sånn har jeg det og, minus vondt i eggstokken. var det samme for ca en måned siden, kan det være eggløsningen???

Gjest Seleena
Skrevet

Har venninner som hadde sine første symptomer slik som du beskriver det - men for all del; glem at jeg sa noe...

Det var ikkje kritikk. Som sagt så skal eg jo ikkje utelukke dette. Er berre så redd :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...