Gå til innhold

Naboene sitt barn gråter utrolig mye..!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen naboer som er fra Irak eller noe slik, de fikk et barn for vel 1år siden og hun/han gråter utrolig mye!

Nå er det varmt i været så alle dører og vinduer står åpen hos deg så hører jo dette barnet hele tiden, mens jeg hører og ser at mor går rundt i huset og sier mye rart (som jeg ikke forstår).

Eneste jeg kan forstå er 'jajaja' 'haalloooee' og noe greier, men resten er ikke forståelig for oss Norske..

Nå har jeg ikke barn selv, er bare 26år og er heller ikke kvinne..

Men det er da ikke normalt at et barn gråter så mye?

Kan gråte natt å dag, tidlig og seint.

Er da ikke normalt dette? Virker ikke som mor gjør så mye for og så mye for og trøste dette barnet, hun går bare rundt eller sitter bare og sier mye rart mens barnet gråter for full hals..

Frustrerende å høre på i lengden.

Anonymous poster hash: 8301e...fc5
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det er ikke normalt. Jeg ville ha undersøkt dette nærmere om jeg var deg.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, vi har en på snart ett år og det er ganske mye gråting hos oss, men jeg vet også at vårt barn gråter en del mer enn andre barn da. Men det er ikke noe galt med mitt barn, eller måten vi omgår det på.

Men vi gjør selvsagt alt vi kan for å forhindre det og trøster om barnet har slått seg feks, men når barnet gråter fordi vi lukka døra som han ville gjennom, eller tok fra ham telefonen han hadde fått fatt i, eller mista leka i gulvet som han ikke mente å miste, eller datt ned på rumpa når han skulle nå tak i noe, eller gråter fordi katten gikk bort når han ville klappe den etc.så må vi også la barnet gråte litt for de må lære at ting ikke alltid går deres vei også. Og det er mange slike situasjoner i løpet av dagen, samtidig som vår gutt sliter med å sove på dagen og derfor ofte er trett og suttrete, så når ettermiddagen kommer er det også en del ekstra suttring. Det gråtes også ved vasking ia nsikt etter mating og ved hvert bleieskift (har ikke tid til å ligge på rygg og skifte bleie skal du vite, dumme dumme mamma som tror man har tid til slikt)

Nå har naboene på begge sidene hos oss barn selv, så de vet nok litt hva det går i, men jeg tenker ofte at huff... "hva er det folk tror om oss nå?" Heldigvis kan de høre og forstå at vi snakker pent og rolig til barnet og at vi forsøker å trøste og hjelpe og sette ord på det som er dumt.

Det er klart det kan være noe du bør følge med på hos anboen, men i vårt hus er det desverre normalt med en del gråt. Jeg ville nok forsøkt å sett etter hvordan de fremstår litt ut over bare gråtingen.

Anonymous poster hash: f4f74...934
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med barnevernet. Om det du ser og hører virker helt rart, er det bedre å undersøke en gang for mye enn en gang for lite.

Anonymous poster hash: 37767...799

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...