Gå til innhold

Jeg har ikke spist noe i dag og er kvalm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å faste noen dager. I dag er første dagen, jeg har ikke spist noe, kun 2 sånne kromtabletter, og jeg er kjempekvalm og litt svimmel. Tok to ibuxer nettopp, men hjelper ikke. Jeg har ikke tenkt å gi meg heller.

Så jeg bare lurer på om noen har erfaringer, og vet at dette kommer til å gi seg? Altså kvalmen? Har hørt at dag 1 er ille, dag 2 er verst, og dag 3 bare er bra, at man får masse energi og sånt.

Ikke kjeft på meg nå, jeg har ikke spiseforstyrrelser, vil bare prøve å faste og se om jeg klarer det.

Anonymous poster hash: 579a7...4c8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som ramadan? Jeg blir også veldig kvalm og uvel om jeg ikke spiser. Det har ingenting for seg om du ikke gjør det av religiøse grunner.

Anonymous poster hash: d9d53...050

Skrevet

Jeg blir kvalm om jeg spiser ibux på tom mage.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor faste da?

Jeg har ikke spist i dag, men det er fordi jeg har så dårlig matlyst for tiden at jeg ikke spiser annet enn middag, Kjøper derfor sånne drikker på apoteket :)

Anonymous poster hash: fc151...034
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du faste bare for å se om du klarer det? Det høres sånn ca like nyttig ut som å se hvor mye vann man klarer å trykke i seg.

Totalt meningsløst, og potensielt skadelig.

Når man faster så kan man, som et siste desperat skrik fra kroppen i håp om at det kan hjelpe deg i å finne mat, oppelve en periode med økt energi. Men etter det, går det bare nedover igjen.

Anonymous poster hash: 7149f...8dd
  • Liker 3
Skrevet

Kroppen er laget sånn at man får energi av mat. Kun væske holder kroppen gående, men du får ikke energi av det. Du trenger mat.

Når det er sagt, du må drikke mye! Buljong i varmt vann kan hjelpe.

Skrevet

For det første hjelper ikke ibux mot kvalme.

For det andre er ikke det å faste å anbefale i det hele tatt. Få i deg litt mat :) kroppen er kvalm fordi den trenger mat.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant det ut selv jeg. Nå er kvalmen gått over og jeg føler meg ganske normal, bare litt slapp. Er mye fristelser rundt her :P men vil bare prøve.

Anonymous poster hash: 579a7...4c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...