Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for uvane å kjede meg, og gjør det nå også. Så jeg har lyst til å dra å shoppe litt. Har liten fantasi og kjøper det samme, bøker og garn. Og nå trenger jeg tips til annet som kan gi meg litt glede. Hehe, ja rart å spørre om, men jeg sliter med å finne på ting å gjøre. Synes det er gøy å dra ut og shoppe litt, men finner nesten ingen ting og drar straks hjem igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær? Mat? Dra til Mathallen hvis du bor i Oslo, og prøv noe nytt der. Kokebok, og lag noen av oppskriftene? Ellers bugner det jo av interiør-butikker overalt, noen nye bilderammer, lysestaker, dilldall til badet eller lignende? Sminke? Hvis penger ikke er et problem, hudpleie, massasje, fotpleie/pedikyr, manikyr osv? Bor du i byen, burde det være mulig å finne ledige timer på dagen et eller annet sted. Hobbybutikk, og kjøp noe annet enn garn? Presanger, det er salg nå, begynn å tenk på alle framtidige bursdager og jul :) Da har du et mål med å gå og kikke, og trenger ikke å kjøpe noe hvis ikke du finner noe som vil passe akkurat, eller vil passe alle. Fyll opp gaveskuffen.

Gjest RamaLama
Skrevet

Rubiks kube 3x3, søk på tutorials på youtube. Der har du hele dagen linet opp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...