Gjest Kv84 Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Jeg har for uvane å kjede meg, og gjør det nå også. Så jeg har lyst til å dra å shoppe litt. Har liten fantasi og kjøper det samme, bøker og garn. Og nå trenger jeg tips til annet som kan gi meg litt glede. Hehe, ja rart å spørre om, men jeg sliter med å finne på ting å gjøre. Synes det er gøy å dra ut og shoppe litt, men finner nesten ingen ting og drar straks hjem igjen.
Lou Salome Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Klær? Mat? Dra til Mathallen hvis du bor i Oslo, og prøv noe nytt der. Kokebok, og lag noen av oppskriftene? Ellers bugner det jo av interiør-butikker overalt, noen nye bilderammer, lysestaker, dilldall til badet eller lignende? Sminke? Hvis penger ikke er et problem, hudpleie, massasje, fotpleie/pedikyr, manikyr osv? Bor du i byen, burde det være mulig å finne ledige timer på dagen et eller annet sted. Hobbybutikk, og kjøp noe annet enn garn? Presanger, det er salg nå, begynn å tenk på alle framtidige bursdager og jul Da har du et mål med å gå og kikke, og trenger ikke å kjøpe noe hvis ikke du finner noe som vil passe akkurat, eller vil passe alle. Fyll opp gaveskuffen.
Gjest RamaLama Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Rubiks kube 3x3, søk på tutorials på youtube. Der har du hele dagen linet opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå