Gjest Skrevet 24. juli 2013 #1 Del Skrevet 24. juli 2013 Så sitter man her og mimrer litt med venner og kikker på gamle ting, og brått faller ting meg inn og jeg husker både en og to brukere her inne som jeg vet er derfra. Men finnes det flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 24. juli 2013 #2 Del Skrevet 24. juli 2013 Oj, den hadde jeg glemt. Var medlem men ikke så veldig aktiv husker ikke navnet jeg brukte heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2013 #3 Del Skrevet 24. juli 2013 Haha, jeg og venninna mi logga inn i sta faktisk! Overraskende nok het jeg AnnChristin der og :-P Men husker brukere som Tonje, Store B, rimfrosthuldra og Kanon :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 24. juli 2013 #4 Del Skrevet 24. juli 2013 Haha, jeg og venninna mi logga inn i sta faktisk! Overraskende nok het jeg AnnChristin der og :-P Men husker brukere som Tonje, Store B, rimfrosthuldra og Kanon :-D aaahhh de navna ringer flere bjeller Kathja tror jeg at jeg har brukt ? Urh ,dustehjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 2. august 2013 #5 Del Skrevet 2. august 2013 Åh, jeg husker, og savner, gode gamle dager på dyrenett og snute. Jeg husker deg AC. Om du vet hvem jeg er er det helt greit, men vet ikke om jeg skal legge ut brukernavnet hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. august 2013 #6 Del Skrevet 2. august 2013 Haha, hvis jeg går inn for det så husker jeg det nok, men ikke sånn i farta hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 2. august 2013 #7 Del Skrevet 2. august 2013 Sjekk ut Dyreprat.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 13. august 2013 #8 Del Skrevet 13. august 2013 Dyrenett ja, haha. Der skjedde det mye ablegøyer og tull! Jeg husker en god del medlemmer derfra, ettersom mange av oss emigrerte først til Snute.net og siden til Dyreprat.com (som jeg styrer). Husker blant annet deg, Ann Christin. Mener å huske at du viste oss noen bilder hvor du hadde stått modell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2013 #9 Del Skrevet 13. august 2013 JA det er mye mulig haha! Du er jo da blant en av de jeg husker derfra som jeg også har fått med meg her ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReyJu Skrevet 31. mai 2015 #10 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Er det noen lignende forum nå? Var selv ganske aktiv både på dyrenett og snute. Vet at denne tråden er gammel, men det hadde vært gøy med et slikt dyreforum med de "gode gamle" Edit: dyreprat.com ser ikke ut til å virke lengre. Endret 31. mai 2015 av ReyJu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 31. mai 2015 #11 Del Skrevet 31. mai 2015 Er det noen lignende forum nå? Var selv ganske aktiv både på dyrenett og snute. Vet at denne tråden er gammel, men det hadde vært gøy med et slikt dyreforum med de "gode gamle" Edit: dyreprat.com ser ikke ut til å virke lengre. Forumet ble til slutt lagt ned. Jeg hadde ikke overskudd til å styre det lenger, og ingen ønsket å ta over. Er en Facebookgruppe da, du finner den om du søker på Dyreprat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå