AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Hei jeg er gravid og skal i bryllup om noen uker og vil gjerne ha litt farge på armene, halsen og brystet til den anledningen. Jeg er skeptisk til å bruke selvbruningskremer som inneholder stoffet DHA siden det er gjort så lite forskning på dette feltet. Jeg har hørt at det finnes bodylotions på marked som ikke er vannfaste, men som man kan påføre og vaske av etterpå. Disse skal ikke inneholde DHA. Jeg har surfet på nett men finner ingen norske butikker som selger dette. Er det noen som har noe som helst erfaring med dette? Eventuelt erfaring med å bruke selftan med DHA i svangerskapet? På forhånd tusen takk for alle svar! Anonymous poster hash: d74c6...29b Anonymous poster hash: d74c6...29b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Jeg har lett endel og finner ingen, heller ikke hos utenlandske forhandlere. Det ble iallefall frarådet av hudlege når jeg søkte det opp- man bruker det jo på store flater i tillegg. Jeg velger å la være, fant ingenting som tilsa at det var spesielt lurt å gjøre hverken i norske eller utenlandske kilder. Eneste som "anbefalte" det var motebloggere, og jeg stoler mer på leger Anonymous poster hash: 8c031...88e
LOTR Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 http://www.coverbrands.no/royal-oil-coconut-oil-body-bronzer-with-mangosteen-extract
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå