Gå til innhold

Hvordan "avvise" noen på en hyggelig måte uten å ødelegge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble invitert på "date" av en jeg knapt kjenner, og det hadde vært hyggelig det, men det er bare veldig dårlig timing akkurat nå.. Hadde det vært om to måneder hadde jeg ikke nølt engang(for han er veeeldig søt).

Sier jeg blankt nei vil han jo sikkert aldri snakke med meg igjen.. Så hva skal jeg si for å ikke høres slem ut? Ahh jeg blir så stressa av sånt!

Anonymous poster hash: 7a3b7...1dd
Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

det hadde vært hyggelig det, men det er bare veldig dårlig timing akkurat nå.. Hadde det vært om to måneder hadde jeg ikke nølt engang. Hva tenker du om det?

Skrevet

Enig med Heftig. Bare si det som det er på en pen måte. Har selv blitt avvist noen ganger av jenter som ikke har sagt det, de har bare gjort det visuelt at ikke de er interessert, og det er skikkelig sårende.

Skrevet

det hadde vært hyggelig det, men det er bare veldig dårlig timing akkurat nå.. Hadde det vært om to måneder hadde jeg ikke nølt engang. Hva tenker du om det?

Enig!

AnonymBruker
Skrevet

Er det en hemmelig grunn til at det ikke passer nå som han ikke kan få vite?

Anonymous poster hash: f85e8...275
Skrevet

Ble invitert på "date" av en jeg knapt kjenner, og det hadde vært hyggelig det, men det er bare veldig dårlig timing akkurat nå.. Hadde det vært om to måneder hadde jeg ikke nølt engang(for han er veeeldig søt).

Sier jeg blankt nei vil han jo sikkert aldri snakke med meg igjen.. Så hva skal jeg si for å ikke høres slem ut? Ahh jeg blir så stressa av sånt!

Anonymous poster hash: 7a3b7...1dd

Som flere sier, hvorfor kan du ikke være ærlig? Er det ikke egoistisk av deg å holde ham på gress fordi du ikke vil miste ham? Ja, det er en mulighet for at han bryter kontakten med deg om du avviser ham, men har du avvist, så har du avvist. Noe av det verste jeg vet er løgnaktige folk.

Gjest Lincoln
Skrevet

"Hei, det hadde vært fint men akkurat nå holder jeg på med en annen.

"

Gjest JakeGreen
Skrevet

Hva er det som gjør at du i dag 'avviser' en mann som er veeeeldig søt og som du ikke hadde nølt med å treffe om to måneder?

Jeg har alltid tenkt at når en kvinne møter noen hun er virkelig interessert i og er tiltrukket av, så slipper hun det hun har i hendene og er villig til å følge ham til verdens ende.

Jeg har nemlig fått denne 'unnskyldningen' selv et par ganger og har alltid tenkt at det var en fin måte å avvise meg på.

Uansett, om det faktisk er slik at du har lyst å møte han, men ikke akkurat nå, hvorfor ikke si det direkte?

:)

Gjest .-L-.
Skrevet

Si no det som det er. Akkurat nå passer det ikke, for jeg har egne ting jeg må fikse opp i.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Hei, det hadde vært fint men akkurat nå holder jeg på med en annen.

"

:)

Anonymous poster hash: 824a2...699

AnonymBruker
Skrevet

Hva med den vanlige telefonbeskjeden "vennligst vent, du rykker stadig frem i køen!" :P

Tror svært få gidder å bli holdt på gress, så avviser man er det nok fare for at de ser seg om etter noen andre som faktisk er interessert. Så da er det nok like greit å bare si det som det er, at det ikke passer nå. Så får det heller bli opp til deg å ta kontakt igjen senere dersom du er interessert. Men ikke ha de helt store forhåpningene om 2 mnd da ;) Da bør du virkelig være drømmepartneren. Høres uansett rart ut at det passer om 2 mnd men ikke nå, sånn bortsett fra at man venter på at skilsmisse eller noe sånt skal gå igjennom.

Anonymous poster hash: 64a95...dfe
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...