AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Ble invitert på "date" av en jeg knapt kjenner, og det hadde vært hyggelig det, men det er bare veldig dårlig timing akkurat nå.. Hadde det vært om to måneder hadde jeg ikke nølt engang(for han er veeeldig søt). Sier jeg blankt nei vil han jo sikkert aldri snakke med meg igjen.. Så hva skal jeg si for å ikke høres slem ut? Ahh jeg blir så stressa av sånt! Anonymous poster hash: 7a3b7...1dd
fuksia Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Kan du ikke bare si det du sa her? At akkurat nå er veldig dårlig timing, men at du liker han og hadde sagt ja om han hadde spurt på et annet tidspunkt?
Gjest Houdini Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Vær åpen og ærlig om det, du kjenner jo til grensene dine best selv, hvis han "graver" i sakene dine, spør deg "hvorfor avviisser du meeei" og lignende ting er det best å kutte ham ut.
aasmund87 Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 (endret) Du kan si noe sånt: Det er litt dårlig timeing nå, er så mye som skjer i livet mitt. eller Du virker som en snill fyr, men har ikke følelsen på at jeg vi kommer til å passe sammen, selv man aldri skal si aldri.. Også kan du legge til at dere gjerne kan være venner om han vil. Kan jo også spørre om han vil ta en kaffe, og gjøre det klart at det ikke er en date. Slik at dere får snakket sammen Endret 24. juli 2013 av aasmund87
Sardintroll3 Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 (endret) Si blankt nei. Om han ikke vil være sammen med deg etter det, er det faenmeg hans problem. Endret 24. juli 2013 av Sardintroll3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Ble invitert på "date" av en jeg knapt kjenner, og det hadde vært hyggelig det, men det er bare veldig dårlig timing akkurat nå.. Hadde det vært om to måneder hadde jeg ikke nølt engang(for han er veeeldig søt). Sier jeg blankt nei vil han jo sikkert aldri snakke med meg igjen.. Så hva skal jeg si for å ikke høres slem ut? Ahh jeg blir så stressa av sånt! Anonymous poster hash: 7a3b7...1dd Si det til han som det er, at det ikke passer helt nå. Gi han telefonnummeret ditt og be han holde kontakt og hint til han (evt be han ut selv) når det passer? Anonymous poster hash: 4b1d1...45f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 Ble en lam unnskyldning, våger ikke å si ting som det er nemlig. Blir for mye å forklare.. Men han har jo tydeligvis ikke gitt opp håpet enda da så, noe som begynner å gå over til det irriterende. Så vi får se hva som skjer:) Takk for tips uansett, bare synd jeg er feigere enn feigest når det kommer til "alvorlig prating". TS:) Anonymous poster hash: d60e6...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå