AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Jeg skal i bryllup i september, og ser etter kjole. Tror jeg går for en stroppløs kjole, med litt draperinger på brystet. Denne kjolen kan bestilles i alle farger, og jeg lurer da på hvilken farge jeg skal velge. Har hørt at veldig mange velger mørkeblått i bryllup. Jeg ville i utgangspunktet ha den fargen, men vil ikke være kledd i samme farge som 70% av gjestene. Jeg er lys i huden i september (brunfargen forsvinner vel i august) og har mørk blondt hår. Blå øyne. Hvilken farge vil dere anbefale? Anonymous poster hash: a4cde...bcf
Rosa Sitron Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Jeg har ikke erfaringen at folk går i mørkeblått. Sist jeg var i bryllup var det bare en som hadde den fargen.
Prille Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Det var bare en gjest med kongeblå i det bryllupet jeg var i sist.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Jeg har ikke erfaringen at folk går i mørkeblått. Sist jeg var i bryllup var det bare en som hadde den fargen. Å så bra da:) Var det høstbryllyp? Anonymous poster hash: a4cde...bcf
Wonders Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 (endret) ikke samme som forloverne, det er greit å unngå. Jeg gikk i midnattsblå, og den var helt nydelig... Denne fra Coast Endret 24. juli 2013 av Wonders 1
langbein86 Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Jeg skal i to bryllup iløpet av sommeren, og skal ha min grå og lilla kjole i begge. Det er liksom bryllupskjolen min det da:)
Rosa Sitron Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 (endret) Å så bra da:) Var det høstbryllyp?Anonymous poster hash: a4cde...bcf Var sommerbryllup. Har en mørkeblå kjole selv. Når jeg har vært på galla/ball er det sjeldent jeg ser noen i lignende farger =) Endret 24. juli 2013 av VinterSnø
Gjest Yellowrose Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 De gangene jeg har vært i bryllup gikk de fleste med lange kjoler og duse farger, det var utrolig fint. Selv har jeg en svak rosa jeg brukte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå