Gå til innhold

Farge på kjole i bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i bryllup i september, og ser etter kjole. Tror jeg går for en stroppløs kjole, med litt draperinger på brystet. Denne kjolen kan bestilles i alle farger, og jeg lurer da på hvilken farge jeg skal velge.

Har hørt at veldig mange velger mørkeblått i bryllup. Jeg ville i utgangspunktet ha den fargen, men vil ikke være kledd i samme farge som 70% av gjestene. Jeg er lys i huden i september (brunfargen forsvinner vel i august) og har mørk blondt hår. Blå øyne. Hvilken farge vil dere anbefale?

Anonymous poster hash: a4cde...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaringen at folk går i mørkeblått. Sist jeg var i bryllup var det bare en som hadde den fargen.

Skrevet

Det var bare en gjest med kongeblå i det bryllupet jeg var i sist.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke erfaringen at folk går i mørkeblått. Sist jeg var i bryllup var det bare en som hadde den fargen.

Å så bra da:)

Var det høstbryllyp?

Skrevet (endret)

ikke samme som forloverne, det er greit å unngå.

Jeg gikk i midnattsblå, og den var helt nydelig...

Denne fra Coast

1e0386760b9a88fbff99d499275a31a7.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skal i to bryllup iløpet av sommeren, og skal ha min grå og lilla kjole i begge. Det er liksom bryllupskjolen min det da:)

Skrevet (endret)

Å så bra da:)

Var det høstbryllyp?

Var sommerbryllup.

Har en mørkeblå kjole selv. Når jeg har vært på galla/ball er det sjeldent jeg ser noen i lignende farger =)

Endret av VinterSnø
Skrevet

Midnattsblå er absolutt en fin farge.

Gjest Yellowrose
Skrevet

De gangene jeg har vært i bryllup gikk de fleste med lange kjoler og duse farger, det var utrolig fint. Selv har jeg en svak rosa jeg brukte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...