Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får to tette barn,det blir 16 måneder imellom dem :) Har noen erfaring med søskenvogn som de kan anbefale? Eller fraråde å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har mountain buggy sin. Det er 2 år og 3 mnd mellom våre, og eldste er flink å gå, men vi går ofte til og fra bhg og butikken som lett blir over en time hver vei. Så vi er veldig glad i søskenvogna vår! Men vi har to da, en enkel og en dobbel.

Skrevet

Vi har carena double swing. Helt grei og billig vogn til vårt bruk. God å trille, men den er tung. Regner med de fleste tvillingvogner er det da! Det er dog ikke 100% full liggestilling i sportsdelene, noe jeg oppdaget i dag da jeg tok i bruk sportsdelen til mini på 6 mnd, det er litt kjipt.

Skrevet

Vi har carena double swing. Helt grei og billig vogn til vårt bruk. God å trille, men den er tung. Regner med de fleste tvillingvogner er det da! Det er dog ikke 100% full liggestilling i sportsdelene, noe jeg oppdaget i dag da jeg tok i bruk sportsdelen til mini på 6 mnd, det er litt kjipt.

Vår er absolutt ikke tung. Er en lek å trille :) Har trillet hjem ett 10 liters spann med maling i tillegg til sekk full i melk, pluss hund og to unger i vogna. Så den er godt testa ut også ;)
Skrevet

Vår er absolutt ikke tung. Er en lek å trille :) Har trillet hjem ett 10 liters spann med maling i tillegg til sekk full i melk, pluss hund og to unger i vogna. Så den er godt testa ut også ;)

Jeg tenkte mer på at den er tung å bære når den er sammenslått. Vår er også veldig lett å trille uansett hvor fullpakket den er. :jepp:

Skrevet

Jeg tenkte mer på at den er tung å bære når den er sammenslått. Vår er også veldig lett å trille uansett hvor fullpakket den er. :jepp:

Da er jeg enig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...