Gjest Xavia Skrevet 18. april 2004 #1 Skrevet 18. april 2004 Hva slags erfaringer har du med hårproduktene til Tigi? (Jeg bruker vanligvis Kerastase, men tenkte på å prøve noe nytt.)
Smilla78 Skrevet 18. april 2004 #2 Skrevet 18. april 2004 Tigi oatmeal & honey er noe av det aller beste jeg har prøvd. Lukter nyyyyyyyyyyyyyydelig og håret blir fint, blankt og mykt. Tigi Dumb Blonde er ok samme med moisture & shine.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 18. april 2004 #3 Skrevet 18. april 2004 Har prøvd Moisture & shine duo (shampo og balsam), men syntes ikke den ga håret mitt noen ting. Luktet nydelig, men kvaliteten var ikke stort bedre enn vanlig butikkshampo.
Gjest Tristessa Skrevet 18. april 2004 #4 Skrevet 18. april 2004 Nja, de er som regel helt ok. Bedre og drøyere enn butikksjampo, men ikke det helt kjempestore. Oatmeal&Honey er vel den beste jeg har prøvd, men lukten er kanskje ikke noe for alle og enhver, den lukter ganske søtt og kraftig. Har Moisture&Shine stående i skapet nå, som jeg veksler med All Soft. Det er et godt pakketilbud på den duoen på LF for tiden, hvor du får en lipgloss med, da. Sjampo og balsam fra den Tigi classic linjen er gode basic-sjampoer, men ikke så veldig mye mer, synes jeg. Er fornøyd med All Soft fra Redken nå, men tror jeg skal kjøpe Smooth Down neste gang.
Elze Skrevet 19. april 2004 #5 Skrevet 19. april 2004 Er også svært godt fornøyd med Oatmeal & Honey shampo og balsam. Dumb blonde shampoen synes jeg ikke er noe spesielt god, og Chocolate Head hårkur syntes jeg var direkte dårlig. Har også Curl Jam fra Tigi, den er vel grei nok den også, men ikke noe vidunderprodukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå