AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Del Skrevet 24. juli 2013 Ja.. Haha. Rumpa mi er en stor snakkis blant både jenter og gutter, fordi den visst nok er sååå fin. Står jeg vanlig(uten å krumme ryggen skikkelig), ser det ut som jeg har skikkelig sprettrumpe, og jeg må innrømme at den er sykt fin selv. Men jeg har aldri trent den, så selv om den ser "sprett" ut, er den egentlig kjempeslapp!!! Hvordan er det mulig? Jeg er ung, så jeg lever nok på mine gode gener fremdeles, men hvis jeg står i mindre flatterende stillinger(med dårlig holdning), ser den dritstygg og hengete ut. Hva er greia? Har utrolig lyst til å stramme den opp, men alle rumpeøvelsene jeg gjør, tar kun på lår, og ikke rumpe(og jeg bruker tunge vekter!). Mistenker at den er underaktivert, slik at jeg må gjøre "aktiveringsøvelser" for å gjøre den mer "aktiv" igjen. Anonymous poster hash: 21e84...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #2 Del Skrevet 24. juli 2013 Rund rumpe er genetisk, så det er ikke noe som skjer med rumpa di, men det er forskjell på sprettrumpe og rund rumpe også. Jeg har sprettrumpe fordi jeg går veldig mye i bakker og løper i bakker (det er ikke vits å løpe på 3d-mølla om du ikke har på sånn at du går i oppoverbakke), og jeg har rund rumpe fordi jeg har arvet det. Men jeg skjønner ikke hvordan en sprettrumpe kan være kjempeslapp Du mener nok at du har en rund rumpe, og da råder jeg deg til å f.eks gå mye fjellturer for å få sprettrumpe. Anonymous poster hash: 4c98b...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Del Skrevet 24. juli 2013 Lol... Anonymous poster hash: d67c1...cb3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Del Skrevet 24. juli 2013 Hip thrust, squats, knebøy, utfall, trapper, bratte bakker.. Anonymous poster hash: 177eb...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #5 Del Skrevet 24. juli 2013 Rund rumpe er genetisk, så det er ikke noe som skjer med rumpa di, men det er forskjell på sprettrumpe og rund rumpe også. Jeg har sprettrumpe fordi jeg går veldig mye i bakker og løper i bakker (det er ikke vits å løpe på 3d-mølla om du ikke har på sånn at du går i oppoverbakke), og jeg har rund rumpe fordi jeg har arvet det. Men jeg skjønner ikke hvordan en sprettrumpe kan være kjempeslapp Du mener nok at du har en rund rumpe, og da råder jeg deg til å f.eks gå mye fjellturer for å få sprettrumpe. Anonymous poster hash: 4c98b...05f Da har jeg nok forvekslet rund rumpe med sprettrumpe. Jeg vet om de som trener og trener, og som aldri får den "runde" rumpa jeg har. Vet ikke om den kan kalles rund engang, men jeg har hvert fall ikke mye muskler i den. Da er det bare å begynne å trene, da!! Den ser omlag sånn ut(bla nedover): http://www.2oceansvibe.com/2013/05/30/candice-swanepoel-bum-dimples-cause-havoc-on-miami-beach-gallery/ -TS Anonymous poster hash: 21e84...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #6 Del Skrevet 24. juli 2013 Hip thrust, squats, knebøy, utfall, trapper, bratte bakker.. Anonymous poster hash: 177eb...4ff Takk for tips! Hardtrening fremover! -TS Anonymous poster hash: 21e84...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå