Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så ensom, jeg har et bekreftelsesbehov som overgår "jeg liker deg og bare deg"-setninger.

Hva gjør jeg? :( Det er tydelig at jeg er problemet, men vet ikke hva jeg kan gjøre. For det å skaffe ny hobby eller trene mer har ikke hjulpet en dritt..

Anonymous poster hash: 111cc...5d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hva mener du med bekreftelsesbehov?

Skjønner jeg deg rett er du i ett forhold nå hvor h*n ikke sier til deg jeg liker deg/elsker deg nok?

Anonymous poster hash: 3ad51...521

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hva mener du med bekreftelsesbehov?

Skjønner jeg deg rett er du i ett forhold nå hvor h*n ikke sier til deg jeg liker deg/elsker deg nok?

Anonymous poster hash: 3ad51...521

Ja, noe sånt. Det verste er at jeg går rundt og smiler litt ekstra til han, stryker litt nå og da- viser at jeg ser på han som noe mer- men det er der jeg ikke får noe tilbake. Det gjør mer vondt enn de usagte ordene..

Anonymous poster hash: 111cc...5d6

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg, det høres slitsomt ut - for begge, egentlig.

Anonymous poster hash: 03174...91d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også et stort bekreftelsesbehov. Trenger å få høre at jeg er elsket, og også at jeg er pen, sexy osv..
Mannen min er flink å si jeg elsker deg ofte, men, som mange menn er, håpløs på komplimanger. Så jeg bruker sex på å bekrefte at han fortsatt synes jeg er pen og sexy. Altså, når vi har sex så føler jeg at jeg får tilfredssilt det behovet for en stund.

Nå er han overarbeidet og sexlivet er labert.. Så jeg føler veldig på det bekreftelsesbehovet mitt... Jeg trener og har som fremtidig mål å bli lekker.. Når jeg er ute på byen med venninner så blir jeg jo av og til sjekka opp, det er godt. Da får jeg bekrefta at jeg fortsatt er sexy. Sier selvfølgelig ifra at jeg er gift, men godt med litt oppmerksomhet.

Sliter du med dårlig selvbilde? Jeg ble mobbet på barne og ungdomsskolen. Får man høre daglig i barndommen at man er stygg så fester det seg langt inn.. Det er nesten 15 år siden jeg var ferdig på ungdomsskolen, enda har jeg ikke klart å bli helt kvitt det..

Anonymous poster hash: 5b86f...316

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...