AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Ei jeg er meget interessert i har sagt nei til og bli bedre kjent. Har en mistanke om at ho gjør seg kostbar og vil bli kurtisert. Tror dere det er lurt av meg og kalle henne elskling og kjære og lignende når jeg snakker til og om ho? Kanskje vil ho komme litt på glid av det. Andre tips? Per nå blir jeg ignorert.Anonymous poster hash: f7d99...886
Alina X Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Ei jeg er meget interessert i har sagt nei til og bli bedre kjent. Har en mistanke om at ho gjør seg kostbar og vil bli kurtisert. Tror dere det er lurt av meg og kalle henne elskling og kjære og lignende når jeg snakker til og om ho? Kanskje vil ho komme litt på glid av det. Andre tips? Per nå blir jeg ignorert.Anonymous poster hash: f7d99...886 Ehhhh nei!!!!!!! Du må ikke overøse med komplimenter før dere blir kjent og hun liker deg og,da blir du bare needy og masete...du må play it cool,ta litt avstand selv. Gidder hun ikke svare på mld/tlf så ikke ring før hun gjør det....går det en stund uten oppringning så var hunnok helt uinteresset,menhvis du og holder litt mindre kontakt og hun er litt interessert så blir hun enda mer interessert fordi du IKKE er overklengete. Og maser på henne.... 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Nei.. Det må du ikke gjøre. Anonymous poster hash: a886b...94e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 huff nei ikke gjør det! høres ut som en meget dårlig plan. Anonymous poster hash: 76348...616 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Du høres ut som en jeg kjenner. Han er fryktelig slitsom. Anonymous poster hash: cfb81...f69
Gjest .-L-. Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Kanskje du bare skal slutte å skrive til henne om hun ikke er interessert? 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 Tror dere det er lurt av meg og kalle henne elskling og kjære og lignende når jeg snakker til og om ho? Anonymous poster hash: f7d99...886 Ja, hvis du vil bli oppfattet som innpåsliten og slesk. Anonymous poster hash: 14b2c...f90
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 Av svarene ser man at man er nødt til å spille spillet. Damer sier ofte at de ikke liker spillet, men spillet er skapt av kvinner. Anonymous poster hash: 83f39...7b7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #9 Skrevet 24. juli 2013 Av svarene ser man at man er nødt til å spille spillet. Damer sier ofte at de ikke liker spillet, men spillet er skapt av kvinner. Anonymous poster hash: 83f39...7b7 Av svaret ditt ser man at du ikke har lest svarene. Eller på typisk kg-vis lest svarene og tolket dem som det motsatte av det som står der. Anonymous poster hash: 14b2c...f90 3
Gutt95 Skrevet 24. juli 2013 #11 Skrevet 24. juli 2013 Ei jeg er meget interessert i har sagt nei til og bli bedre kjent. Har en mistanke om at ho gjør seg kostbar og vil bli kurtisert. Tror dere det er lurt av meg og kalle henne elskling og kjære og lignende når jeg snakker til og om ho? Kanskje vil ho komme litt på glid av det.Anonymous poster hash: f7d99...886 En person som er kostbar sier ikke ''Nei'' til å i det hele tatt bli kjent. En person som er kostbar er en som sender deg blandede signaler, og er ofte i nærheten av der du er, og vil at du skal ta hintet. Svar til trådtittel: Nei. Svar til spørsmålet: Nei. Konklusjon: Hun er ikke interessert, gå videre. 4
Gjest Houdini Skrevet 24. juli 2013 #12 Skrevet 24. juli 2013 Av svarene ser man at man er nødt til å spille spillet. Damer sier ofte at de ikke liker spillet, men spillet er skapt av kvinner. Anonymous poster hash: 83f39...7b7 tull og tøys 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #13 Skrevet 24. juli 2013 Om du blir ignorert er det nok best å bare spille kostbar selv, elskling. Anonymous poster hash: 05a37...700 2
Svennymcbeal Skrevet 30. juli 2013 #14 Skrevet 30. juli 2013 Er nok enig med AlinaX. Kostbar er greit, men ingen dame er verd å kjempe for. Hvis hun lar deg sitter på benken å vente er det bare å drite i det. Da er hun det jeg og mine kompiser kaller f....kjerring. Hvis du får henne går du sannsynligvis en mørk fremtid i møte, for da blir det maktutøvelse.
Gjest .-L-. Skrevet 30. juli 2013 #15 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Er nok enig med AlinaX. Kostbar er greit, men ingen dame er verd å kjempe for. Hvis hun lar deg sitter på benken å vente er det bare å drite i det. Da er hun det jeg og mine kompiser kaller f....kjerring. Hvis du får henne går du sannsynligvis en mørk fremtid i møte, for da blir det maktutøvelse. Jeg er vel ikke av den oppfatning av en dame som ignorer er en drittkjerrig. Sier jo bare at hun ikke er interessert i kontakt og siden hun ikke kjenner deg så skylder hun deg jo heller ikke noe forklaring/svar selv om det å si i fra er den mest voksne måten å håndtere det på. Enkelte takler det bare dårlig og da er det lettest for dem å bare ignorere. Trenger ikke å bety at de er en f..kjerring , tenker no jeg. Endret 30. juli 2013 av .-L-. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #16 Skrevet 30. juli 2013 Altså, hun er jo antagelig ikke interessert, og har derfor avslått å bli bedre kjent, så du slipper å bruke mer tid på henne. Jeg foreslår at du går videre og prøver å bli kjent med noen andre. Å kalle en person som etter alle solemerker ikke er interessert i deg for elskling osv blir bare dødsteit og klamt. Jeg hadde faktisk reagert om kjæresten min hadde kalt meg sånt etter et par måneder med dating (før vi ble sammen, men på et tidspunkt hvor jeg begynte å bli seriøst forelska). Anonymous poster hash: a83ad...d93
Gjest Awzm me Skrevet 30. juli 2013 #17 Skrevet 30. juli 2013 Gud, nei. Dårlig plan. La henne være, hun vil jo ikke bli kjent med deg en gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå