AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 puh.. hvor skal jeg starte? etter å ha oppdaget at jeg har en ok stemme, og begynt å øve på sang, har jeg begynt å få lyst til å skrive egne sanger. Da jeg er glad i å skrive og har drevet med det en god stund både som en hobby og også gått på skole et halvt år og lært det mer i dybden, så tenkte jeg at det kanskje ikke ville bli et stort skritt.... men det er det. Jeg har gitt opp håpet om å "bare skrive en sang" rett ut. Og driver i en idé myldrings greie nå, skriver tanker, setninger osv rett ut (uten å være kritisk). Kommer mye rart på papiret, og det ser forsatt ikke lyst ut for denne sangen jeg venter på at skal formere seg.. Så jeg må søke noen råd? Alt taes imot! Hvor skal jeg starte? Hvordan skal en sang bygges opp? Noen regler? Noen do´s en dont´s? Jeg skriver for øyeblikket på engelsk, men alt blir vakre klisjeer som jeg ikke ønsker, så begynner å tenke at jeg kanskje skal prøve norsk? KOM MED TIPS OG TRIKS! Anonymous poster hash: ff74f...017
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå