AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Litt teit spørsmål kanskje, men snakker man "om oss", spørr man direkte "vil du være kjæresten min?" Eller begynner man bare å oppføre seg som kjærester? Jeg tenker da mest på to personer som har snakket med hverandre og møtes jevnlig. Det er litt flørting, men ikke noe sex eller kyssing. Anonymous poster hash: f1198...44e
Hecubaa Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Jeg syns helt fint at man kan si det rett ut i en passende setting - enten i virkeligheten eller på sms (faktisk) - men det virker kanskje som om det er et par steg for tidlig å spørre siden dere ikke engang har kysset? 1
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Jeg spurte rett ut om min samboer ville være kjæresten min Vi hadde riktignok flørta over lenger tid og kyssa også da...hadde nok ikke spurt før jeg følte det var noe mer enn flørt. Men enig med Hecubaa over her at det er litt tidlig å ta opp om dere ikke har kommet til kyssinga ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå