Tjuagutten Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Lei av å være singel og kresen!! Finner alltid feil på jenter som er interessert, og de jeg er interessert i, bor enten langt unna, har crush på andre el. l.. Hvorfor er kjærligheten så vanskelig?! 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Du har i det minste noen som er interessert Anonymous poster hash: 8914b...154
Gjest Mundane Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Du har i det minste noen som er interessert Anonymous poster hash: 8914b...154 This! Vær glad for det.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Lei av å være singel og kresen!! Finner alltid feil på jenter som er interessert, og de jeg er interessert i, bor enten langt unna, har crush på andre el. l.. Hvorfor er kjærligheten så vanskelig?! Kjenner jeg blir litt irritert... Noen av oss er ikke overdrevent kresne, og vi faller stadig for noen vi ikke kan få! Og du snakker om at kjærligheten er vanskelig...? Anonymous poster hash: 3354f...e12 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Du plukker på feil hylle, det er vel oftest det som er problemet... Anonymous poster hash: ee810...2f0 1
skapt-for-kos Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Hva med å fire litt på kravene?? Når du sier du stadig finner feil på de damene som liker deg og også de som du selv i utganspunktet liker, da tenker jeg at du har lagt lista for høyt! Noe mange menn dessverre gjør, de sikter etter stjernene (ofte utseendemessig) mens de egentlig kanskje "har sjangs" på en 5-er (jada, er klar over at dere rangerer damer på en skala fra 1-10). Gi noen av damene med "en feil på" en sjangse, kanskje blir du til slutt betatt av det indre, det er jo det som teller på lang sikt uansett! Uansett, lykke til!
skapt-for-kos Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 På en måte hadde det vært litt nyttig for diskusjonen å få vite hvor gammel du er og også hvilke feil du typsik finner på desse damene.... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå