AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Jeg går minimum 1 mil 4 dager i uken. Jeg spiser sunt, og alt er som det skal. Men på treningsfronten! Nada! ikke strammere lår, ikke bedre kondisjon.... Hva er det som skjer?...................... Anonymous poster hash: 3a9df...2b4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Jeg går minimum 1 mil 4 dager i uken. Jeg spiser sunt, og alt er som det skal. Men på treningsfronten! Nada! ikke strammere lår, ikke bedre kondisjon.... Hva er det som skjer?...................... Anonymous poster hash: 3a9df...2b4 Du går? Er ikke så mye kondisjon å hente på å gå, spesielt når du går akkurat like langt/lenge hver gang. Øk intensisteten gradvis ellers vil absolutt ingenting skje. Gå fortere. Jogg. Løp. For å få noe særlig oppstrammende effekt bør du legge inn et par styrkeøkter i uka i tillegg. Anonymous poster hash: cfc6b...671
flow Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Begynn å jogge litt av turene dine. Tren styrke, sykling, svømming. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Går FORT glemte jeg å tilføye... Er det virkelig så ille at jeg starter med å gå. Jeg gå 6km på 55 min.. Anonymous poster hash: 3a9df...2b4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Jeg begynte for 2 mnd siden forresten... TS Anonymous poster hash: 3a9df...2b4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Går i terreng ..... TS Anonymous poster hash: 3a9df...2b4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Går FORT glemte jeg å tilføye... Er det virkelig så ille at jeg starter med å gå. Jeg gå 6km på 55 min.. Anonymous poster hash: 3a9df...2b4 Ille og ille fru Blom, men du vil ha nøyaktig 0 progresjon hvis du aldri øker intensiteten. Anonymous poster hash: cfc6b...671
Gjest Akse Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Å gå tur kan være fint for bevegelse av kroppen, men forbrenner ikke mange kalorier, men det er gjerne nok til å være i lavt kaloriunderskudd. Jeg tenker bare du må ha mer tålmodighet. Å forandre kroppen tar veldig lang tid, og det tar fort mange uker før man kan se noe som helst forskjell.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Nei, det er ikke galt å gå! Er du sikker på at du ikke har fått litt bedre kondisjon og strammere lår? Jeg føler heller ikke at jeg har så mye bedre kondis. Blir anpusten av å løpe etter bussen og gå trapper. Men så løper jeg en mil, så jeg skjønner at det har blitt bedre. Det er sant som de sier her. Hvis du vil bli bedre må du pushe mer. Høyere intensitet og tyngre styrke. Når det gjelder vekten så må du regne på inntaket, men huske på at ting tar tid. Muligens sjekke stoffskiftet?Anonymous poster hash: c9f4d...d47
Gjest *MaggieQ* Skrevet 24. juli 2013 #11 Skrevet 24. juli 2013 Hva er målet egentlig? Vektnedgang? Lavere fettprosent? Høyere muskelmasse?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #12 Skrevet 24. juli 2013 Over en periode på 6 mnd gikk jeg selv ned 22 kg ved å spise sunt, og gå turer nesten hver dag. Ligger i kaloriunderskudd. Så turer er ikke feil. Legg turene dine til motbakker for å få opp pulsen. Ikke gå den samme turen hver dag, du trenger variasjon. Jeg hadde forskjellige ruter jeg gikk med oppoverbakker i. Lange motbakker. Tilslutt merket jeg at det gikk lettere og lettere opp bakkene, og følte jeg ikke fikk nok trim med å bare gå turer. Da begynte jeg med jogging Man må presse seg selv litt for å få resultater.. Anonymous poster hash: bbe34...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #13 Skrevet 24. juli 2013 Du forbrenner jo ekstra kalorier ved å gå så mye, men for å få bedre kondis må du nok øke intensisteten etterhvert. Begynn å jogge korte strekker på gåturene. Plutselig får du behov for å jogge mer. Og så er du i gang Anonymous poster hash: b4bf8...64b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #14 Skrevet 24. juli 2013 Å spise sunt og trene vil i seg selv ikke gi deg lavere fettprosent om du ikke ligger i kaloriunderskudd. På en eller annen måte må du sørge for at du spiser litt (ikke for mye) mindre enn hva kroppen totalt sett bruker av energi. Sunn mat og trening er nødvendig for å holde seg sunn. Men for nedgang i vekt og/eller fettprosent, må man ligge i kaloriunderskudd. Anonymous poster hash: 01aeb...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå