Gå til innhold

Forelsket i utlending

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var ute i helga og motte en jenta fra spania, hun jobber her men reiser tilbake om 2-3uker, har mott henne 3 ganger siden da. Jeg er utrolig darlig paa aa ta hint saa jeg vet ikke om det er gjensidig. Dette er ialfall hva jeg vet-

- Jeg satt paa en pub og hun trodde jeg var der alene da kompisen var paa do saa hun spurte om hun kunne faa sitte der og jeg sa ja, saa snakka vi sammen, var ute hele natta sammen og paa slutten dro vi hjem til hun og vennina og drakk vin og snakket. Kanskje hun bare trodde jeg var ensom? Det at jg satt alene.

- Jeg spurte om facen hennes og hun ga meg det, kompisen min som ogsaa var med glemte telefonen hos henne, hun sendte meg meld paa face dagen etter og sa at vi kunne motte dem i byen neste dag saa ga hun meg tlf nr sitt.

-Saa motte hun neste kveld men alt var rart, hun satt ved en kollega gutt hele kvelden, jeg trodde at de kanskje holdt paa saa jg holdt meg unna snakka med andre jenter osv, hun stakk for det stengte og jg stakk ikke lenge etterpaa, saa hun paa gata men gikk rett forbi for jeg folte litt drama mellom oss og jg tenkte paa den andre gutten. Saa plutselig snur jeg meg og hun er bak meg saa vi snakker og foler henne til bussen, jg spurte om kollegaen var typen hun sa nei han liker meg og fortalte meg det ikveld men hun likte ikke han paa den maaten.

Saa begynte hun aa si at jeg snakker med masse jenter og feite jenter paa utestedet, og at jg bare er ute etter sex osv, jg sa jg ville ikke cocblokke kollegaen og hun sa at det bare var taapelig, saa sa hun tror du jeg gir bort tlf nr mitt til hvem som helst?

Har vaert ute med henne de 2 siste kveldene og bare sittet paa kaffe og snakket i mange timer, vi snakker om alt mulig men jeg vet ikkehva hun vil. Hun er en jente som ikke har sex med hvem som helst det maa vaere seriost og saann er jeg ogsa, men hun tror at jg bare er ute etter sex siden hun stikker om noen uker.

Hun sier hun liker aa vaere singel, og ikveld sa hun at det at 2 stykker drar paa kaffe sammen og snakker ikke er som en date i spania. Jeg skjonner ikke hva hun vil, hun gir meg oyekontakt hele tiden, og sier at drommen er aa gifte seg med en norsk mann osv, hun elsker norge ogvil komme tilbake.

Hva burde jeg gjore? Noe indirekte som viser at jeg liker henne, jg vil ikke si det rett ut, hun inviterte meg ut til helga med kollegaene sine.

Anonymous poster hash: 4d46f...2e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, noe som er søtt og som kan snakkes bort om du blir avvist er å prøve å holde henne i hånden? Da ser du om hun liker deg og holder din, og hvis hun drar den til seg så kan du bare si at du prøvde å gjøre noe søtt. Siden hun tror at du er bare ute etter sex, ikke prøv deg seksuelt, men du kan gi henne søte hint. Holde henne i hånden, gi henne søte komplementer osv. Da burde hun ta hinte syns jeg :fnise:

Skrevet

gode raad ja, jeg vil egentlig bare vaere sikker paa om hun liker meg eller ikke.

Idag snakka vi paa facebook og hun sa at hun var ensom om nettene og savner en kjaereste, vet ikke hvorfor hun sier dette til meg

Skrevet

Da er det nok du som må begynne å ta hintet … :fnise:

• Liker 2
Skrevet

saa hun liker meg? jeg motte hun fredag natt og jeg har aldri blitt saa betatt av en jente for, tar alltid en god stund for jeg for folelser, men er det ikke litt tidlig aa si hva jeg foler? hun reiser om 2 uker saa maa manne meg opp for den tid, reiser hun uten at jg sier noe kommer jeg til aa angre.

Skrevet

Du må være mer tydelig. Stille spørsmål, ikke sitte å vente på hint. Si hva du syns om henne og håper på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...