Tari Skrevet 18. april 2004 #1 Skrevet 18. april 2004 Puh...det var jammen meg litt mer jobb enn jeg trodde å lage invitasjonene. Men, nå er de ferdige og sendt, og det er sååå deilig :-)
Gjest MrsL Skrevet 18. april 2004 #2 Skrevet 18. april 2004 Gratulerer :-) Er det ikke en deilig følelse? Nå er det bare å vente i spenning :-)
Lullu Skrevet 18. april 2004 #3 Skrevet 18. april 2004 Gratulerer så mye! Selv venter vi på papir som min mann har bestilt på jobben. Gleder meg til å sette i gang. Tenkte å lage et par nå og da, slik at jeg slipper alt stresset på slutten. Syntes det er gøy, men det blir nok en større jobb enn jeg tror :-) Deilig følelse må det nok være Tari!
Gjest Tex Skrevet 18. april 2004 #4 Skrevet 18. april 2004 Grattis!! Kjempgøy ikke sant?? *er litt rart så gira som vi blir.....*
nv Skrevet 18. april 2004 #5 Skrevet 18. april 2004 Åhh, så kjekt!! :-) Da er det bare å vente på mange positive svar!! Vi er i innspurten med innbydelsene våres vi også. Er så heldig å ha fått hjelp av min tilkommende, han har laget de flotte konvoluttene! Vi har nemlig laget invitasjoner i 12x12cm og slike konvolutter finnes det ikke. (Også får vi jo konvolutter i samme stilen da.) Plutselig hadde han laget det stilige monogrammet også, på DAK. Og jeg ble bare helt gira.. :-) Nå har jeg visst spora av for lengst her, men det er jo utrolig hvor engasjert man blir, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå