AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Dersom man dater noen og får følelser, når er det normalt å snakke/fortelle om det? Har datet i 3 uker bare, men er allerede utrolig forelsket og har lyst å fortelle det, men er redd for å virke desperat, eller skremme han bort... Anonymous poster hash: 2c01e...7b0
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Det er ingen fasit på det egentlig. . Gjør det når du selv føler det er riktig! Anonymous poster hash: 2137e...55e
Gjest JakeGreen Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 3 uker, 4 dager og 3 timer er det normale (om du ønsker å være normal).
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Huff... Jeg HATER å snakke om følelser.... Jeg unngår det til hva det er vertd. Men jeg har lært at man må etter et visst punkt. Så lykke til, Just do it!! Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke har gjort! Anonymous poster hash: 71c10...6da
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Å snakke om følelser er kos. Kan man ikke snakke om dem når som helst da? Anonymous poster hash: ede95...7ad
Purple Diamond Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Jeg synes du skal si hva du føler! Ingenting galt med det
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 Jeg er skikkelig dårlig til å snakke om følelser og har i grunn brent meg på det (for eksempel har enkelte tatt meg for å være mindre seriøs enn jeg er, eller ikke visst hvor jeg sto, og har indirekte såret meg), så jeg synes en skal snakke om følelser når en har lyst og kjenner det er viktig... jeg ville kanskje vært litt forsiktig med å si jeg var forelsket, men det er fordi jeg er sånn personlig at det tar tid for meg å utvikle noe fra å være (kjempe)betatt til forelsket. Mulig det ikke er noe skarpt skille mellom betatt/forelsket egentlig, men for meg er "alvoret" større i en forelskelse... Men si det du føler du lykke til. Anonymous poster hash: e28ce...698
Gjest .-L-. Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 Em, tror jeg fortalte det etter 3-4 uke sist gang^^ Sa jeg var glad i hun.
Gjest Yellowrose Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 Jeg begynte snakke om følelser etter vår sjette date, det skremte han bort .. Anbefaler deg å hvertfall vente litt til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå