Gå til innhold

Bryllup i Skottland

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gifte oss på et slott i Skottland neste år :) Gleder oss masse :)

Men er i startfasen når det gjelder Planleggingen. Vi har booket sted osv. Men meny, blomster, kaker, pynt, frisør osv er ikke klart. Slottet hvor vi skal ha det er veldig erfarne; de pynter lokalene, ordner mat (var fått tilbud og forslag til 3-retter), har serveringspersonale osv. I tillegg er det en Master of Ceremony som følger oss hele dagen. Selve vielsen vil foregå i et kapell på slottet.

Ville dere brukt bryllupsplanlegger? Er så i tvil om pengene er verdt det... Har mailet løselig med et firma, men de gir liksom ikke noen pris da 'alle kunder/ bryllup er forskjellige'....

Samboeren min mener det er bortkasta penger... Han har undersøkt alt med papirmølla; hva som trengs til hvilken tid osv.

Er det forresten andre som har giftet seg i Skottland :)?

Anonymous poster hash: 47511...6b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har ordnet det meste og kommunikasjonen er bra så hadde jeg droppet en planlegger.

Hadde det vært en dere kjente som var derfra lokalt og kjente til området osv så hadde det vært noe annet.

Gjestene kjenner dere jo så jeg hadde iallefall heller ikke gjort det etter den erfaring du beskriver om firmaet du har mailet med. Man skal isåfall ha en god magefølelse.

Skottland er fantastisk og dette blir sikkert en flott dag! :)

Anonymous poster hash: 053ee...908
Skrevet

Høres veldig koselig ut! Slott og greier heldigeb!!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei og gratulerer:)

Vi lurer også på å gifte oss på slott i Skottland, hvilke slott har dere booket?

Skrevet

Vi bruker en bryllupsplanlegger. Veldig fornøyd med det :)

Papirene i Norge må vi ordne selv.

Skrevet

Vi giftet oss også på et slott i utlandet, dog ikke Skottland.

De som jobbet på slottet var utrolig dyktige og erfarne, så vi brukte egentlig dem som vår bryllupsplanlegger. De ordnet med kake fra baker, og hadde også kontakt med fotografer, blomsterbutikk og frisør. Dette fungerte veldig bra for oss, og vi fikk en drømmehelg!

Gled deg! (Er nesten litt trist over at det er over, kan liksom ikke tenke meg at jeg kommer til å ha en så morsom dag med så mange gode inntrykk igjen noen gang. Er sikker på at jeg hadde et adrenalinrush på linje med de som driver med ekstremsport hele dagen)

Anonymous poster hash: cf8b5...d2c
Skrevet

Hei og gratulerer:)

Vi lurer også på å gifte oss på slott i Skottland, hvilke slott har dere booket?

Har svart deg på pm, jeg... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...