Dagensdiva Skrevet 18. april 2004 #1 Skrevet 18. april 2004 Hei! Hvilken side tror dere at kongefamilien står på når det gjelder politikk? Og tror dere at det er splittelser blant dem? Isåfall hvem? Personlig tror jeg at Harald og Sonja egentlig er litt konservative, ergo Høyre. Håkon følger vel etter siden foreldre?Samme gjør søsteren?Eller står Mærtha kanskje på bondesiden? hmmmm Mette Marit er interresant.... Vil jo tro vesntresiden? Bare for å høre litt hva andre tror om dette...for selvom kongefamilien ikke offiselt har noe å si når det gjelder politikk, har nok egne meninger! (Personlig vil jeg ikke ha kongehuset i det hele tatt...men det er en annen debatt)
Gjest Myumi Skrevet 18. april 2004 #3 Skrevet 18. april 2004 Uansett så blir det bare spekulasjoner. Synes det er ett temmelig håpløst tema.
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #5 Skrevet 18. april 2004 Åhhh..dette er nesten like spennende som Dagbladets årlige pre-valgspalter av typen "hva stemmer kjendisene", der de gjetter på den poltiske tilhørigheten til div.kjente mennesker, som alle nekter å uttale seg. Jeg er forresten ikke sikker på om kronprinsen, som ikke engang vet hvor Portugal ligger, har så mye peiling på krig og fred og politikk og sånt
Gjest Poirot Skrevet 18. april 2004 #6 Skrevet 18. april 2004 Haakon og MM er jo gansek opptatt av å profilere u-land, også tatt i betraktnign deres studier. Det kan jo si noe.
Gjest Embla s Skrevet 18. april 2004 #7 Skrevet 18. april 2004 Syns ikke dette var noen håpløs tråd, det er jo klart de har sine tanker om politikk og samfunn.. På sidelinjen: Kan Märtha stemme ved valg nå?
Gjest Poirot Skrevet 18. april 2004 #8 Skrevet 18. april 2004 På sidelinjen: Kan Märtha stemme ved valg nå? Vet ikke. Vil tro nei, siden hun har arverett til tronen.
Vichy Skrevet 18. april 2004 #9 Skrevet 18. april 2004 Jeg er forresten ikke sikker på om kronprinsen' date=' som ikke engang vet hvor Portugal ligger, har så mye peiling på krig og fred og politikk og sånt [/quote'] Litt på sidelinjen, men det var vel ikke kronprinsen som hadde skrevet den talen selv?
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2004 #10 Skrevet 18. april 2004 Tvilsomt. Men det burde jo ringt ei bjelle.
Dagensdiva Skrevet 19. april 2004 Forfatter #11 Skrevet 19. april 2004 Joda, men vi spekulerer jo så mye ellers også ; " er beckham utro mot vic?" osv... Synes dette var litt interessant, og ønsket egentlig å vite høre andres tanker om dette temaet... Men forstålig at mange ikke tenker over det?
Gjest pace Skrevet 19. april 2004 #12 Skrevet 19. april 2004 Jeg tipper de er venstre orientert(ikke spesielt Venstre-partiet altså). Mere i retning av Ap og V. De tjener jo godt på et sosiabelt samfunn også tror jeg.
blåveis Skrevet 20. april 2004 #13 Skrevet 20. april 2004 Hvor mye hadde du tenkt over hver detalt dersom du stod med en tale skrevet av personer høyt oppe i systemet?? Haakon vet utmerket godt hvor Portugal ligger, han tenkte bare ikke på at det kunne finnes feil i talen.. Nå må dere gi dere med denne harseleringen over kongehuset.. Der er usymptisk og barnslig!! Vil dere ha et annet system så ta en saklig debatt om det, ikke gå på personer!!!!!!! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå