AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Jeg er ei jente i begynnelsen av 20-årene som for tiden holder på med tre forskjellige gutter, rett og slett fordi jeg vil finne ut hvem av dem som passer best for meg. Synes dere dette er fælt? Anonymous poster hash: 0226f...b63 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Jeg er ei jente i begynnelsen av 20-årene som for tiden holder på med tre forskjellige gutter, rett og slett fordi jeg vil finne ut hvem av dem som passer best for meg. Synes dere dette er fælt? Anonymous poster hash: 0226f...b63 Har du hatt sex med alle tre? Anonymous poster hash: c2550...805
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Ja, jeg synes det er fælt at du er så mye heldigere enn meg. Tydelig at noen har draget i alle fall! Anonymous poster hash: 76901...ee0 4
Gjest hogwash Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 ... Synes dere dette er fælt? Anonymous poster hash: 0226f...b63 Respektløst er vel ordet jeg leter etter. Håper de finner ut om hverandre 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Det spørs hvor langt du går med dem spør du meg. Du burde hvertfall si til de at du dater eller hva nå du gjør med flere personer. Tror det fort kan tolkes feil om de selv finner det ut. Blir for at det blir "hore, løs, osv da" Anonymous poster hash: 4d99c...9f2 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Hvis du gir inntrykk av at dere egentlig er eksklusive så synes jeg det er fælt. Uansett sex eller ikke. Fryktelig respektløst. Anonymous poster hash: db412...673 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Om du har sex eller er overdrevent intim med alle 3 samtidig, spesielt om de ikke vet om hverandre, så synes jeg du er fæl. Om det bare er date osv for å bli bedre kjent med folka og du ikke fører dem bak lyset ved å la dem tro at det er noe mer, så er du ikke fæl. Etter min mening! Anonymous poster hash: 93421...3e9 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Er glad jeg ble oppdratt anstendig Anonymous poster hash: 4ea97...fc1 3
Gjest anonym2233 Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Du spør "synes dere dette er fælt?" Så er vel det rette spm å spørre deg om det samme, om du føler det slik om situasjonen du er i, og derfor spør andre? Skal ikke uttale meg om det er fælt eller ikke, men synes heller ikke noe fornuftig om det. Blir som å holde disse guttene på vent hver og en, uavhengig om de vet om hverandre eller ikke. Det blir å spille på guttenes følelser, mens du kjenner deg fram på "hvem som passer deg best". Når det er sagt, så er min mening nettopp det at neppe noen av disse guttene passer deg så godt, da hadde du ikke holdt på med tre forskjellige samtidig. =) Heller finne én fyr, som du kan rekke å bli kjent med, enn å kjenne etter ulike følelser og gleder hos en her og en der. lykke til ! Jeg er ei jente i begynnelsen av 20-årene som for tiden holder på med tre forskjellige gutter, rett og slett fordi jeg vil finne ut hvem av dem som passer best for meg. Synes dere dette er fælt?Anonymous poster hash: 0226f...b63
aasmund87 Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Hadde jeg funnet ut at jenta jeg datet datet to andre... så hadde jeg blitt pist, og mista resepekten for henne. Mest sannsynlig ville jeg ikke hatt lyst til å møte hun igjen. Date den du liker best først, når du har funnet ut gå videre til neste. Du er 20år.. hvorfor så hastverk? 1
Gjest Snyltefluen Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 Så lenge du ikke har gitt noen av dem inntrykk at av det bare er dere to, så.
Gjest Hyssingen Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Jeg dater aldri bare èn om gangen, tar jo 100 år før man finner en som passer om man gjør det på den måten. 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 Jeg synes ikke det er så ille å date flere helt i begynnelsen. Kan strekke meg til at det kan være greit t.o.m etter at man har hatt sex 1-2 ganger, i noen tilfelle, for da begynner man å få et inntrykk av om kjemien kan funke. Nå har aldri jeg hatt kapasitet til å "seriøst" date flere samtidig, men jeg har fortsatt å skrive med flere og avtalt å treffe dem "om hverandre" inntil jeg har funnet en som vekker interessen min såpass at jeg vil gå videre. Men strengt tatt tror jeg at hvis man over tid holder på med (som i roter med/har sex med) flere av gangen er det vel sannsynlig at det bare blir useriøst med alle? Anonymous poster hash: e43e7...5ce
Gjest JakeGreen Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 Så lenge du ikke bevisst fører noen bak lyset har du ditt på det rene. Men for min del er det selvsagt negativt om en jente omgås andre menn om hun ønsker noe seriøst med meg. Dobbeltmoralen lenge leve.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #15 Skrevet 23. juli 2013 Så lenge de vet om det alle sammen så er det jo deres problem, men tror nok jeg selv hadde droppet henne om jeg hadde fått vite det underveis. Så det kan jo tippe begge veier dette. Tenk selv over hvordan du ville tatt det om han ene du datet hadde datet og hatt sex med 2 andre jenter samtidig? Hadde du likt den behandlingen selv? Grei pekepinn på om du burde eller ikke det Anonymous poster hash: 2878e...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #16 Skrevet 23. juli 2013 Det man ikke vet, har man heller ikke vondt av? Anonymous poster hash: 0226f...b63 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #17 Skrevet 23. juli 2013 Det ville nok sannsynligvis blitt useriøst med dem alle, men kanskje likevel ikke. Forteller svært mye om damen da. Og usikkerheten hennes. Anonymous poster hash: 01298...6a9
Gjest avocadoen Skrevet 23. juli 2013 #18 Skrevet 23. juli 2013 Jeg dater aldri bare èn om gangen, tar jo 100 år før man finner en som passer om man gjør det på den måten. Jeg dater alltid bare en om gangen, og det pleier å ta en date før man finner ut om man liker personen eller ikke. Tar ikke 100 år. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #19 Skrevet 23. juli 2013 Det man ikke vet, har man heller ikke vondt av? Anonymous poster hash: 0226f...b63 Så om din kjæreste var hore på si, eller seriemorder eller terrorist, så hadde du ikke tenkt over det om du fikk vite om det, for du visste ikke om det tidligere så da er det vel ikke så viktig? Anonymous poster hash: 55dc9...0fd
Gjest Hyssingen Skrevet 23. juli 2013 #20 Skrevet 23. juli 2013 Jeg dater alltid bare en om gangen, og det pleier å ta en date før man finner ut om man liker personen eller ikke. Tar ikke 100 år. Det tar jo ikke bare èn date å bli kjent med noen. Med mindre det er 100% skivebom fra første sekund, så gir jeg fyren mere enn èn sjanse til å bli kjent. Kan jo hende han er ræva på dating, men når man blir kjent så viser han seg å være artig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå