AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Hei, Finnes det noe "ugress" middel for å stoppe den hårveksten jeg har igjen ? Hva skal jeg med det håret når jeg mangler såpass at jeg ikke kan la alt vokse uansett? Mange ganger så er det veldig stressende å måtte høvle alt så ofte hele tiden. Kan ikke la det gå 3dager engang før jeg må fjerne "månen" igjen. Blir GAL av dette. Har vært skalla i noen år nå og er drittlei av dette allerede. Tør ikke tenke på hvor lei jeg er om 5,10-15år frem i tid bare. Mann snart 33år. Anonymous poster hash: 141d9...a9e
Hjarte Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 (endret) Kanskje det går an å vokse det? Men det er jo ikke så behagelig da Endret 23. juli 2013 av Hjarte
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Tenk deg å gjøre dette med armhuler, bein og musa i tillegg:P Men anyways; vet ikke om det finnes noe middel som hemmer hårvekst, du kan jo høre på apoteket. Man har jo diverse laser-behandlinger ol, for å fjerne hårvekst permanent, men vet ikke om det lar seg gjøre oppe på hodet. For å ikke snakke om at jeg tror det vil gjøre jævelvondt oppi knollen; man blir vel rød også. Anonymous poster hash: 8e053...65a
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Tenk deg å gjøre dette med armhuler, bein og musa i tillegg:P Men anyways; vet ikke om det finnes noe middel som hemmer hårvekst, du kan jo høre på apoteket. Man har jo diverse laser-behandlinger ol, for å fjerne hårvekst permanent, men vet ikke om det lar seg gjøre oppe på hodet. For å ikke snakke om at jeg tror det vil gjøre jævelvondt oppi knollen; man blir vel rød også. Anonymous poster hash: 8e053...65a Hehe ja ...forskjellen er vel at det er lettere å motivere seg om innsatsen betaler seg. Det kan jeg neppe si det gjør i mitt tilfelle Passer ikke å være skalla men må allikevel være det, allikevel så må jeg dille så mye med det. Anonymous poster hash: 141d9...a9e
Neket Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Er det ikke bare å høvle lett over hver gang man er i dusjen da? Istedetfor hårvasken liksom... 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Er det så lite at du MÅ barbere da? Kan du ikke trimme lett over med en barbermaskin på det korteste hakket? Anonymous poster hash: f02c7...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 Er det så lite at du MÅ barbere da? Kan du ikke trimme lett over med en barbermaskin på det korteste hakket?Anonymous poster hash: f02c7...4b0 Det er psykisk ..ellers hadde jeg ikke brydd meg. Blir kvalm av den rutinen. Hvorfor hoppet ikke alle menn med hårtap utenfor et stup eller noe så en fikk utrydda det der genet ? Verre enn byllepesten og det som verre har vært jo. Anonymous poster hash: 141d9...a9e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 Det er psykisk ..ellers hadde jeg ikke brydd meg. Blir kvalm av den rutinen. Hvorfor hoppet ikke alle menn med hårtap utenfor et stup eller noe så en fikk utrydda det der genet ? Verre enn byllepesten og det som verre har vært jo. Anonymous poster hash: 141d9...a9e Hei! Vil bare si at jeg kan forstå hva du mener med psykisk. Samboeren mistet nylig alt håret litt og litt (og ikke bare på hodet, men resten av kroppen også), og det har gått inn på oss begge. Nå som det er borte går det lettere, fordi vi ikke trenger å tenke på hvordan det ser ut - det er jo borte! Kan du prøve andre ting enn høvel? En skikkelig barbermaskin for eksempel? Ellers har jeg ingen tips annet med å forsøke å slå deg til ro med hvordan ting er. Anonymous poster hash: 67baa...32d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 Å være skallet er ikke nødvendigvis en uting, kan jo være tøft Hva med parykk om du heller ønsker å ha hår? En tilpasset en så klart, ikke noe kjipt karnevals hår. Ellers vet jeg jo at i alle fall for damer, så er det jo flere hårfjerningskremer som skal sinke hårveksten. Kanskje noe slik hadde fungert? Kommer dessverre ikke på hva det heter, men det er sikkert mulig å få tak i på de fleste kosmetikk butikker Anonymous poster hash: e18c4...b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå