Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så sitter vi her da. Tok positiv test idag tidlig, og innerst inne er både jeg og sambo ganske spente og glade. Det var ikke planlagt, men vi har brukt stort sett hele dagen på å snakke om det, og vi tror begge dette kommer til å bli både spennende og fantastisk! :rodmer:

Men det er en ting vi er litt usikre på. Frem til i sommer var jeg student. Jeg bestemte meg før jeg fant ut at jeg var gravid for å ta et friår, og har fått meg fulltidsjobb fra høsten av. Er det noen som har greie på hvordan det blir med økonomisk støtte osv? Og ikke minst, hvordan i all verden skal jeg gjøre det med den nye jobben? Kjenner jeg får litt dårlig samvittighet, her! :fnise:

Noen som vet hva jeg bør gjøre? Hvordan jeg skal gå frem? Og om jeg i det hele tatt har rett på noe økonomisk støtte?

På forhånd, tuuusen takk! :)

Anonymous poster hash: 6f68d...0b0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du holder deg frisk nok til å rekkeåå jobbe 6 av 10 måneder så får du støtte fra nav. Jobben trenger du ikke å si noe til før du er 26 uker på vei, men det er altså senest mener jeg å huske. Før det har de ikke krav på å vite noe. Selv sa jeg ikke noe før jeg var over 20 uker på vei. Men det var fordi det var en grusom arbeidsplass med en grusom sjef.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...