Meg88 Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Hei. Jeg tenker å gi en god SPA behandlinc til venninnen min som skal synge i bryllupet vårt. Hun bor i Drammen. Vet dere om noe bra i nærheten? Har prøvd å google det, men er redd for å komme borti noe jalla-greier. Takker for tips og erfaringer :-) Når jeg tenker meg om så burde vel Oslo-omtådet eller andre områder innenfor en times reisravstand også være greit?
Cata Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Nærmeste jeg kan komme på der er Holmsbu, men finnes ikke kjent i området så det kan sikkert være dagspa i selve Drammen også for alt jeg vet.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 http://we2.no Tror we2 er veldig bra. ligger midt i byen. Anonymous poster hash: 0d81b...eda
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Larvik er jo ikke så langt fra drammen, på Farris bad hotellet er det en spa avdeling, den er veldig bra! Må ikke være hotelgjest for å gå der heller Anonymous poster hash: a4d17...1fe
lilletuss87 Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Holmen fjordhotel har de bra spaanlegg har jeg hørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå