AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Sliter skikkelig med å få vakum, og får ikke ut noe om ikke brystene er sprengfulle! Tar en halvtime å få 10-20 ml, er det jeg som gjør noe galt?? Har montert pumpa helt etter oppskriften. Anonymous poster hash: ebca5...b31
Amys Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Feil størrelse på "tuten" kanskje? (den traktformede plastdingsen) Jeg merker iallfall stor forskjell på hvor mye jeg får pumpet ut med de forskjellige størrelsene. Helt i begynnelsen måtte jeg ha small for å få vakum i det hele tatt, og etter litt tid var det medium som passet best (det som fulgte med pumpen).
Kakaoen Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Jeg fikk bare ut brukbar mengde melk (100 ml) når jeg pumpa mens mini drakk av den andre puppen, eller jeg hadde fryktelig spreng. Kan hjelpe å justere vinkelen på puppen. F.eks måtte jeg sitte litt fremoverbøyd for å få det bra til. Og måtte ha brystvorta litt skjeivt inni trakten for å få det til å sprute. Men fikk veldig gnagsår av det da Er desverre sånn at noen ikke klarer å pumpe ut så veldig mye melk. Babyen er jo uansett ekstremt mye flinkere til å suge enn pumpa
Kakaoen Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Og sjekk at ventilen sitter i riktig retning og er montert hardt nok på Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå