Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter skikkelig med å få vakum, og får ikke ut noe om ikke brystene er sprengfulle! Tar en halvtime å få 10-20 ml, er det jeg som gjør noe galt?? Har montert pumpa helt etter oppskriften.

Anonymous poster hash: ebca5...b31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil størrelse på "tuten" kanskje? (den traktformede plastdingsen) Jeg merker iallfall stor forskjell på hvor mye jeg får pumpet ut med de forskjellige størrelsene. Helt i begynnelsen måtte jeg ha small for å få vakum i det hele tatt, og etter litt tid var det medium som passet best (det som fulgte med pumpen).

Skrevet

Jeg fikk bare ut brukbar mengde melk (100 ml) når jeg pumpa mens mini drakk av den andre puppen, eller jeg hadde fryktelig spreng.

Kan hjelpe å justere vinkelen på puppen. F.eks måtte jeg sitte litt fremoverbøyd for å få det bra til. Og måtte ha brystvorta litt skjeivt inni trakten for å få det til å sprute. Men fikk veldig gnagsår av det da :( Er desverre sånn at noen ikke klarer å pumpe ut så veldig mye melk. Babyen er jo uansett ekstremt mye flinkere til å suge enn pumpa :)

Skrevet

Og sjekk at ventilen sitter i riktig retning og er montert hardt nok på :) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...