AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med huden min!! Jeg blir gal. Nå har jeg prøvd alle mulige produkter og jeg tørker ut av ALT! Nå etter å ha brukt REN serien i en uke er pannen min blitt full av nupper og jeg er helt stram og tørr i hele ansiktet. Bruker for kombinert hud. Fristet til å bare kutte ut alt som heter hudpleie snart! Hvordan få vekk disse nuppene? Og kan noen anbefale meg en god fuktighetskrem uten fett?Anonymous poster hash: b815c...2de
Purple Diamond Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Hva med La Roche Posay? Har lest at de skal være gode på sensitiv hud. Bruker selv kremen som heter Effaclar H, men den blir vel ikke helt riktig til din hud, da min er mer normal/senitiv/fet.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Ta en pause på to-tre uker uten hudpleieprodukter for å se om det hjelper. Bare bruk sminkefjerner, vann og fuktighetskrem hvis du må Anonymous poster hash: ecbf3...f48 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Hei. Jeg skrev DENNE tråden her inne for en stund siden, for jeg fikk en enorm allergisk reaksjon av REN serien. Som jeg utrolig nok ble anbefalt på APOTEKET... Noen produkter synes jeg var ok, men over lengre tid ble huden verre og verre av disse også. I ditt tilfelle som har brukt REN i en uke, så kan det gjerne ta opp til 10 dager før man får en allergisk reaksjon. Så etter min mening er ikke REN så ren som de vil ha det til. Jeg ville kuttet ut det meste og forholdt meg til helt basis ting, som en fuktighetskrem. (Bare ikke fra REN..) Håper virkelig det ordner seg. Hold oss gjerne oppdatert Anonymous poster hash: 39b07...be6
Gjest Nanne70 Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Stedatteren min har sensitiv blandingshud som lett får kviser/nupper. Nå i sommer da hun var her på ferie, lot jeg henne prøve/bruke Bliss Clog Dissolving Cleansing Milk, og den fungerte veldig bra på huden hennes. Hun ble kvitt mye av kvisene/nuppene i perioden, og den tørket henne ikke ut. Bliss får du kjøpt online her eller hos Kicks. Kan legge til at den er veldig drøy. Har forøvrig blandingshud selv, og oppdaget at jeg også ble ganske tørr av REN. Jeg er ellers blitt ganske så begeistret for produktene fra NUXE, de er milde og gode. Øyekremen deres er en av beste jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange (og dyre) merker. Jeg tenker meg at denne kanskje kan fungere for deg, den er fuktighetsgivende, beregnet på sensitiv blandingshud. Håper dette kan være til hjelp, og lykke til
Purple Diamond Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Ta en pause på to-tre uker uten hudpleieprodukter for å se om det hjelper. Bare bruk sminkefjerner, vann og fuktighetskrem hvis du må Anonymous poster hash: ecbf3...f48 Enig! La huden få puste litt
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Bare vaske av sminke med vann da eller? Og fuktighetskrem?Anonymous poster hash: 9e8f4...e0c
Purple Diamond Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Bare vaske av sminke med vann da eller? Og fuktighetskrem?Anonymous poster hash: 9e8f4...e0c Ja, det høres bra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå