Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har forstått det sånn at dere ser på blondiner som lette å få i senga, å at dere egentlig bara kunne ha tenkt dere å ha ett puleforhold til en blondine, mens brunetter er mer for å satse skikkelig på..

(leste det i en artikkel)

hva sier dere selv da?

Videoannonse
Annonse
Gjest lekebøll
Skrevet
har forstått det sånn at dere ser på blondiner som lette å få i senga, å at dere egentlig bara kunne ha tenkt dere å ha ett puleforhold til en blondine, mens brunetter er mer for å satse skikkelig på..

(leste det i en artikkel)

hva sier dere selv da?

Hehe.

I hvilket blad stod den artikkelen da, heaven?

Gjest Anonymous
Skrevet

leste den på internett for noen dager siden. tror det var på start

Gjest lekebøll
Skrevet
leste den på internett for noen dager siden. tror det var på start

Mm. Da synes jeg du skal slutte å lese mer på det nettstedet.

Gjest Embla s
Skrevet

Mm. Da synes jeg du skal slutte å lese mer på det nettstedet.

:ler: Men hva med de som har stiper da?

*venter spent på at "gutta" skal forklare dette*

Skrevet

:ler: Men hva med de som har stiper da?

*venter spent på at "gutta" skal forklare dette*

:ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Som Blondine så kan jeg dessverre bekrefte at det er NOE i det. Av en eller annen småteit og syk grunn, blir blondiner (les jeg..) oftere sett på som billige og lette å få i senga. Dette gjelder spesielt ute på byen. Når man treffes i andre settinger, der man faktisk får vist at man har noe mellom ørene og ikke bare mellom bena, så forholder ting seg litt anderledes. Men det er ikke bare en floksel, dessverre. Hvorfor er jeg ikke helt sikker på...

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har vært innom de fleste hårfarger; Blondt, svart, brunt, rødt, og grønt (!) og i de fleste lengder fra "guttekort" til svært langt.

Jeg kan bekrefte at hårfargen ikke har noe å si - får draget uansett. :sjarmor::ler:

Skrevet

Jeg kan bekrefte at hårfargen ikke har noe å si - får draget uansett. :sjarmor::ler:

Tja - jeg hadde mye mer draget da jeg hadde blondt hår :-?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg er naturlig blond, og har gått gradene fra lysebrunt til svart. Definitivt lettest å finne seg noe på byen (eller bli funnet...) med blondt hår. Men Bjørnemannen liker det mørkt, og det er det som teller :)

Skrevet

Tja - jeg hadde mye mer draget da jeg hadde blondt hår :-?

Me too

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...