Gå til innhold

Klarer ikke legge fra meg iphonen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt iPhone i 2,5 år, og på denne tiden har jeg ikke klart å legge den fra meg. Mamma og pappa synes jeg er helt håpløs :fnise:

Det er jo så gøy med snapchat, Facebook, instagram, whatsapp ol, og jeg holder faktisk på med disse tingene HELE tiden. Alt jeg gjør må sendes på snapchat. Jeg har venner spredt over det ganske land, og alltid er det snaps, meldinger, whatsapp ol som enten er mottatt eller må sendes.

Det skal sies at når jeg er sammen med venner ligger iphonen stort sett i veska/på bordet. Vi titter ofte sammen på snap ol, og tar bilder sammen osv, så er ikke asosial.

Men resten av tiden er jeg å se med iphonen i hendene.

Er det bare meg. Eller er det flere iPhone-eiere som er slik?

Anonymous poster hash: 36889...928

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smartphoneeiere, mener du vel. Tviler på at dette er et iProblem.

Anonymous poster hash: faf76...77b
  • Liker 6
Skrevet (endret)

På tide med avvenning kanskje? ;)

For all del, liker iDingsene mine selv, men sitter ikke konstant med nesa klistret til dem. Eller....siden iPad også fungerer som lesestoff for tiden (ebooks) så gjør jeg jo for så vidt det, men kunne like gjerne vært papirbok.

Endret av Cata
Skrevet

Jupp. Me too. Og dersom mobilnettet er elendig og det ikke er tilgjengelig 3G, sender jeg sinte meldinger til chess....... Hahaha

AnonymBruker
Skrevet

Veninna mi er sånn. Hun må ta bilde av alt og alle. :P

Anonymous poster hash: cd211...f1e
Gjest Ghostwhisperer
Skrevet

Fatte ikke hva som er så uhyre spennende med å sitte med noe sånn HELE dagen :P
Jeg bruker mobilen til å spille på når jeg sitter på trykkeriet, ellers legger jeg den fra meg både her og der uten å savne den.
Får både meldinger og snapchat...men blir fort lei. Men så er jeg kanskje ikke i rette alderen heller da :P

AnonymBruker
Skrevet

Når barnet mitt blir stort nok skal han få arve min gamle nokia 5110. Kun meldinger, ringing og et spill.

Anonymous poster hash: 28d3a...35e

• Liker 1
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Kjøp en iPad, så legger du fint ned iPhonen.

Skrevet

Jeg er sånn! Men jeg bruker bare fb (chatten), spiller candy crush og et spill til.

Gjest oreokaka
Skrevet

Glad jeg ikke er sånn lengre, det ble utrolig slitsomt til slutt.. Nå bruker jeg såvidt mobilen min :P

Skrevet

Når barnet mitt blir stort nok skal han få arve min gamle nokia 5110. Kun meldinger, ringing og et spill.

Anonymous poster hash: 28d3a...35e

Åååh, nokia 5110... :rodmer: Og 3310! Mist den i gulvet, plukk opp alle delene, sett den sammen, og den virker. Glem den ute i regnet ei natt, finn den igjen, tørk den, og den virker. Kast den i do, tøm juice på den, mist den i bakken hver dag... Den virker. :hjerte: Hvis jeg hadde hatt den enda, så hadde den sikkert virka enda!

Men smarttelefonen... Se hardt på den, og den skrur seg av. Eller låser seg mens jeg prøver å ringe til noen. Eller så virker plutselig ikke tastaturet. Eller så låser facebook seg "unexpectedly". Eller så virker ikke GPSen på Endomondo. Eller så virker ikke wordfeud et par dager.

Savner 3310en litt, jeg. :sukk:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en samboer som er sånn, og har varslet fra så mange ganger uten at det hjelper at jeg begynner snart å revurdere forholdet vårt.

Anonymous poster hash: 56c85...cfc
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en iPad, så legger du fint ned iPhonen.

Bytte ut spriten med himkok, for å slutte å drikke?

Anonymous poster hash: 40330...90e

• Liker 1
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Bytte ut spriten med himkok, for å slutte å drikke?

Anonymous poster hash: 40330...90e

Hvorfor slutte, når det er så gøy?

Gjest Funky Punk
Skrevet

Sitter også mye med mobilen. Sånn som nå hvor jeg har litt tid å slå ihjel.

Men jeg bruker den aldri når jeg er sammen med andre mennesker, bortsett fra når det ringer eller det er noe jeg vil ta bilde av

Gjest Elseby13
Skrevet

Åååh, nokia 5110... :rodmer: Og 3310! Mist den i gulvet, plukk opp alle delene, sett den sammen, og den virker. Glem den ute i regnet ei natt, finn den igjen, tørk den, og den virker. Kast den i do, tøm juice på den, mist den i bakken hver dag... Den virker. :hjerte: Hvis jeg hadde hatt den enda, så hadde den sikkert virka enda!

Men smarttelefonen... Se hardt på den, og den skrur seg av. Eller låser seg mens jeg prøver å ringe til noen. Eller så virker plutselig ikke tastaturet. Eller så låser facebook seg "unexpectedly". Eller så virker ikke GPSen på Endomondo. Eller så virker ikke wordfeud et par dager.

Savner 3310en litt, jeg. :sukk:

Lad den og batteriet varer i en uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...