Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Molly
Skrevet

Hei.

Har fått meg kjæreste for ca. 1 måned siden, som er verden søteste mot meg, men i dag merket jeg noe som gjorde meg litt bekymret. Vi hadde vært på bading og moren hans kom hjem fra ferietur. Først og fremst var det hun som kom helt bortom badeplassen for å hilse på sønnen sin, som hun ikke hadde sett på lenge. Hun hadde tatt buss hjem fra flyplassen fordi han heller ville være i solen og benytte fridagen ute i finværet. Da hun kom hadde hun med seg 4 skjorter til han. Han flenget av papiret og prøvde alle skjortene. Kun en av 4 passet godt. Han så veldig skuffet ut. Moren ble både sur og lei seg fordi hun hadde drasset med seg 4 skjorter og brukt penger på dem. Han sa at han ikke likte den ene rett i ansiktet til henne. Hun sa at den ironisk nok var den var den dyreste av alle. Da sa han: Det nekter jeg å tro. Deretter puttet han dem ned i posen igjen. Hun snakket om ferieturen og latet som om ingen ting hadde skjedd. Jeg fikk nesten litt lyst til å fike til han, men det er i grunn moren hans sin oppgave.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wow. For en drittsekk.

Anonymous poster hash: 0c198...17e
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammelt er dette uhyret?

Anonymous poster hash: ef400...7b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skilsmissebarn? Enebarn?

Anonymous poster hash: f9eb6...5cd
Skrevet

Slike utakknemlige drittsekker...

Søstra mi er omtrent lik ens, forbanna drittunge...

Gjest Hyssingen
Skrevet

Kunne aldri vært sammen med en som behandler moren sin respektløst. Da hadde jeg dumpet ham om han så hadde vært verdens kjekkeste og snilleste med meg.

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville aldri ha valgt å innlede et forhold til en mann som ikke er snill mot moren sin. :(

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ville gjort det slutt. og sagt akkurat hva jeg mente med den type oppførsel!!!

Anonymous poster hash: 4a1b9...d2b
  • Liker 1
Gjest Molly
Skrevet

Skilsmissebarn. Han har bodd mye av ungdommen alene siden faren fikk seg ny kone og lot han ha huset for seg selv. Der var han sammen med vennene sine etter skolen og boltret seg slik han ville. Faren sa til meg for noen dager siden at moren alltid hadde latt han gjøre som han ville og satte aldri skikkelig grenser da barna vokste opp. Jeg tenkte bare at det var gammel bitterhet og tull fra faren slik foreldre ofte snakker stygt om hverandre. Det jeg tenkte i dag var at han kanskje hadde hatt en veldig dårlig dag og at det er noe som ligger under og skurer. Prøver vel å unnskylde han, men overbeviser ikke helt meg selv. Er jo stygt uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Mange som blir litt barnslige rundt moren sin.. men trudde fyren kanskje var i begynnelsen av 20-årene.

Dersom han er 30 som du sier, så er det søren meg på tide og vokse opp.

Det jeg ville fryktet, er at han kommer til å behandle deg like respektløst med tiden - når forelskelsen går over og hverdagen kommer. At han er vant til å kunne behandle damer slik.

Anonymous poster hash: b6824...6fe
Skrevet

Mange som blir litt barnslige rundt moren sin.. men trudde fyren kanskje var i begynnelsen av 20-årene.

Dersom han er 30 som du sier, så er det søren meg på tide og vokse opp.

Det jeg ville fryktet, er at han kommer til å behandle deg like respektløst med tiden - når forelskelsen går over og hverdagen kommer. At han er vant til å kunne behandle damer slik.

Anonymous poster hash: b6824...6fe

akkurat det jeg tenkte på.

Skrevet

Hadde spurt han om bakgrunnen for oppførselen. Det kan være mer enn det du ser.

AnonymBruker
Skrevet

Som han behandler moren sin, vil ha med tiden behandle deg....

Anonymous poster hash: e0933...a16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som han behandler moren sin, vil han med tiden behandle deg....

AnonymBruker
Skrevet

Feil.

Anonymous poster hash: 21a11...a9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis.

Anonymous poster hash: 0c198...17e

AnonymBruker
Skrevet

Slike utakknemlige drittsekker...

Søstra mi er omtrent lik ens, forbanna drittunge...

Jeg er lik som søsteren din, men i motsettning til brødrene mine, ble jeg seksuellt misbrukt og banket opp av moren min. De vet det ikke, kanskje noe du bør tenke på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lik som søsteren din, men i motsettning til brødrene mine, ble jeg seksuellt misbrukt og banket opp av moren min. De vet det ikke, kanskje noe du bør tenke på.

Og hun prøver å kjøpe meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...