AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Har nettopp flytta inn i en blokk. I etasjen under bor det ei veldig søt jente. Hun bor alene i en liten leilighet. Når hun sitter ute og soler seg kan jeg se rett ned på henne. Hun er veldig veldig deilig. Jeg har tenkt på å gå å ringe på og snakke litt med henne som en hyggelig nabo, men føler jeg blir påtrengende om jeg gjør det. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan ta kontakt med henne uten at det blir kleint? Anonymous poster hash: c0cde...d13 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Om du ikke møter på henne i gangen og det virker naturlig å hilse på hverandre; umulig. Anonymous poster hash: 03e96...146
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Felles vaskerom? Ta på stalkerutstyret og finn ut når hun pleier vaske og møt henne tilfeldigvis da. Alternativer: I heisen, utenfor døra, på busstoppet, på nærbutikken (men da bør du kanskje ha hilst på henne først, sånn at du ikke bare har stirret på henne mens hun har solt seg). Anonymous poster hash: f0934...f6e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Har nettopp flytta inn i en blokk. I etasjen under bor det ei veldig søt jente. Hun bor alene i en liten leilighet. Når hun sitter ute og soler seg kan jeg se rett ned på henne. Hun er veldig veldig deilig. Jeg har tenkt på å gå å ringe på og snakke litt med henne som en hyggelig nabo, men føler jeg blir påtrengende om jeg gjør det. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan ta kontakt med henne uten at det blir kleint? Anonymous poster hash: c0cde...d13 Si "Hei" ...ikke skjul at du har andre intensjoner. Be that 0.0001%r Anonymous poster hash: c6155...c73
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Den gode gamle låne sukker kanskje? Tror kanskje det å banke på døra blir en smule mye for oss nordmenn altså, særlig om man blir sjekket opp også haha. Da tør hun ihvertfall ikke legge seg ut i sola.. det hadde jo vært en smule kjipt for henne altså. Tror ett tilfeldig treff i gangen kan funke best sånn sett... Anonymous poster hash: e4624...7f0
Gjest Herr Heftig Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Ha innflytningsfest og inviter noen av naboene i oppgangen din. Det er sånn de gjør det i alle tv-serier.
aasmund87 Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Send morsesignaler til henne via banking i gulvet, og vent på svar. 2
Kullsyre Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Mist mobilen eller noe med vilje ned på terrassen hennes, også banker du på og spør om å få den tilbake. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå