Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #1 Skrevet 18. april 2004 hartenkt å stripe håret mitt i noen lysere permanente striper.. lurer på blir det ikke egentlig ganske så stygt når det vokser ut? hvordan gjør man det da?aldri gjort det før skjønner dere..
SunAndMoon Skrevet 18. april 2004 #3 Skrevet 18. april 2004 Gå til frisør Du kan få naturlige striper også, som er noen toner lysere enn din egen hårfarge, så da synes det ikke så godt når håret vokser ut igjen... det har jeg gjort flere ganger.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 skal ikke gå til frisør men gjøre det selv.. men hvordan få disse naturlige???
SunAndMoon Skrevet 19. april 2004 #5 Skrevet 19. april 2004 Hm...si det? få en venninne til å hjelpe deg kanskje?! Tror det er det beste for å få en naturlig farge. Du må huske og velge farge som ligner din egen farge på håret da, for å få det naturlig. du mener at det skal se naturlig ut, akkurat som om du ikke har stripet det?! Det tror jeg er litt vanskelig å gjøre selv, men du kan jo alltids prøve! Ellers kan du jo prøve å finne en lærling, som gjør dette for en billig penge? Jeg har dessverre ingen oppskrift for å gjøre stripene mest mulig naturlige... Lykke til videre!
Gjest glamourgirl Skrevet 19. april 2004 #6 Skrevet 19. april 2004 Sier som de andre! Gå til frisør! Striper er vanskelig å få til på egenhånd. Spesielt hvis du har litt lengde på håret. Du kan også med fordel bruke farger på stripene, i forhold til bleking. Jeg har gyldenfargete striper i håret mitt, ikke bare bleking... Uansett lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå