lilleKee Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Fikk en nydelig liten gutt 15.april, og ca. 1mnd etter han kom til fikk jeg hemoroider :/ har prøvd ei salve som heter Alcos Anal uten virkning, og er nå satt på en Sheriproct kur.. det har blitt litt bedre, men det gjør fortsatt vondt. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre dersom Sheriprocten ikke fjerner hemoroidene? :-) er så lei av å grue meg til å gå på do, og av å gråte etterpå :-(
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Hadde det helt likt som deg ettet fødsel, og du har min dypeste medfølelse! Jeg brukte også sheriproct, men kom over en annen en. Husker ikke hva den heter, men den er hvit og litt tjukk i konsistensen og inneholder bedøvende midler. Spør om råd på apoteket, selv om det kan virke pinlig! Det værste går over til slutt, selv om det føles som om det aldri skal gi seg! Anonymous poster hash: 544a2...a62
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Samme her. Og holder på enda, ni måneder etterpå! Sorry... Fikk Scheriproct stikkpiller nå og nå ser det endelig ut til å bli bedring, krysser fingrene! til degAnonymous poster hash: bea69...a45
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Jeg slet før fødsel, det som hjalp var å kjøle ned med iskaldt vann etter dotur (rompa over badekaret:))Anonymous poster hash: 627d0...955
lilleKee Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2013 Tusen Takk for svar! Det er en lettelse å vite at det er flere enn meg, selv om det er helt for jævlig.. Lurer på om det er merkelig av meg åikke ha sagt noe til sambo? Syns det er pinlig nok som det er uten at han skal vite det.. Ønsker fortsatt tips til hva som kan funke! :-)
Lukia Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 Jeg har slitt med det nå fødsel og syns ikke kremene hjelper noe særlig. Det som har funket best er å hoppe rett i badekaret etter avføring og sitte der en god stund. Har også til tider brukt et tynt bind med en isbit inni som jeg har lagt inni trusa. Håper virkelig jeg slipper så mye av dette etter fødsel også 😭
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 Scheriprokt stikkpiller, ikke bare krem var det som hjalp meg til slutt. Jeg begynte å grine allerede før jeg gikk på do for jeg visste hvor jævlig det kom til å bli... Anonymkode: bea69...a45
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Scheriprokt stikkpiller, ikke bare krem var det som hjalp meg til slutt. Jeg begynte å grine allerede før jeg gikk på do for jeg visste hvor jævlig det kom til å bli... Anonymkode: bea69...a45 Kan man bruke stikkpillene som gravid også? Har fått en nå, i tredje trimester 😭 Anonymkode: 5414a...470
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Jeg har fortsatt hemoroider og det to år etter fødsel... Anonymkode: 14e9c...731
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan man bruke stikkpillene som gravid også? Har fått en nå, i tredje trimester 😭 Anonymkode: 5414a...470 https://www.felleskatalogen.no/medisin/scheriproct-karo-pharma-563772#graviditet-amming Ser ut til at det skal gå bra i normale doser ja. Anonymkode: bea69...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå