Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 9 mnd har reist seg i et par uker, og nå begynner han å så vidt å prøve seg på å gå langs ting. Pga varmen går han barbeint nå, men bør jeg ha på han sko?

Når begynte dere med sko til barna?

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Her fikk han sko når han gikk skikkelig :) Han begynte å gå langs bord etc. fire måneder før han slapp seg.

Skrevet

Her og er småen 9mnd. Han reiser seg og går ved hjelp eller selv langsmed ting. Ute har han til nå gått med sånne skoposer. Men de henger bare på når han har på utebukse (type skallbukse med seler), så nå når varmen endelig kom til disse deler av landet og så har vi kjøpt et par sko til ham. I gresset og på terrassen går han barbeint, men ellers går han med sko (der jeg ikke ville gått barbeint selv). Men de brukes sikkert bare 10-15min om dagen, toppen. Vi kunne nok klart oss uten en stund enda, men det er greit å ha muligheten, syns jeg.

Skrevet (endret)

Når babyen kan gå selv uten støtte. :)

Sønnen min fikk sitt første skopar da han var ett år gammel.

I fjor da han var åtte-ni måneder på sommeren, så brukte jeg utesokker når det var grått og vått, også hadde jeg bare på han sokker og eventuelt ullsokker utenpå når det var fint vær.

Endret av Teriyaki
Skrevet

Hvor får man kjøpt utesokker?

Skrevet

Mi var over ett år før hun fikk sko, hun gikk rett i str 22, faktisk. Så her var det tøfler ute som inne, rett og slett fordi jeg ville at hun skulle få trene muskulaturen i foten mest mulig. Egentlig skulle jeg ønake at jeg kunne hatt henne enda mer barbeint ute.

Skrevet

Vi har sånne utesokker/poser fra Lindex hvertfall, vet NameIt har og.

Skrevet

Nei, du burde ikke ha på han sko. Vent til han kan gå ordentlig uten støtte og har gjort det i noen uker. Kjøp et par myke skinntøfler til han som kan brukes ute.

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde vinterbaby, så når hun lærte seg å gå var det november. Vi hadde først sånne fotposer til henne, og når hun gikk ganske stødig selv fikk hun støvler. Men hun klarte ikke å gå så mye i snøen uansett, så det var mest fotposene som ble brukt. Hjemme gikk hun stort sett barbent, sokker med antiskli om det var spesielt kaldt. I barnehagen hadde hun bare myke skinntøfler (e-bay er supert!). De første skoene som "gjorde nytten sin" var joggeskoene hun fikk til våren, da var hun allerede 1 år og 4-5 mnd. :)

Anonymous poster hash: 887dd...4c3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...